Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 821 ggr
[pandes]
0

Filmtips

Hejsan, nu till helgen skulle jag vilja fråga filmfantaster om lite tips på filmer. Romantiska komedier är ett nej tack, oftast är dom inte roliga, och alla är exakt likadana.

Kombineras komedi med kriminal så är det okej, tycker om kriminal, och med lite komedi så blir det perfekt.

Skräckfilmer är nog min favoritgenre, men inte sån skit som The Human Centipede, Saw osv. Äckliga filmer gör mig bara spyfärdig, gillar mer Paranormal Acivity-stilen.

Nya komedier som verkligen är roliga, Cop Out är nog en av dom få komedifilmer som blivit godkända. :)

[lucke]
0

Jag slår ju ett slag för I hetaste laget http://www.imdb.com/title/tt0053291/ - den är fullkomligt underbarSkrattande

[pandes]
0

#1 Gilalr vanligtvis inte gamla filmer, men kan se trailer om det finns. :) Om det verkar bra så ser jag den.

[lucke]
0

#2 Den är så himla rolig. Jag har svårt för moderna komedier (särskilt amerikanska, det är inte alls min humor) så där kanske nån annan kan tipsa digOskyldig

[Highonbluetomorrows]
0

Har du sett Pulp Fiction? Mycket bra film, thriller/action-komedi (lite svår att genrébestämma). Regisserad av allas vår Tarantino.

Tyvärr tittar jag mycket sällan på skräckfilmer så kan inte ge dig några tips där.