Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 1073 ggr
[lucke]
1

Annandags-Tips!

Kollade lite snabbt i TV-tidning och såg att Livet är underbart från 1946 kommer kl 13.10 i STV 2! Dessutom visas Skönheten och Odjuret lite senare, kl 16.30 i SVT 1. Jag jobbar tyvärr, och kan inte spela in av okänd anledning så jag känner mig rätt knäcktSkrikandesMen hoppas att några av er andra får trevliga filmupplevelser! Livet är underbart är verkligen sevärd, och Skönheten… har jag faktiskt inte sett, men jag gillar ju Disney…

MissInAction
0

Livet är underbart är en underbar film! Den visas väl varje på TV i UK har jag för mig Glad
Och Skönheten och Odjuret bör man se, ja. Hoppas att du får fler möjligheter! Den borde finnas att köpa fortfarande, kanske i samlingar. Vet att det finns en jättestor Disney-box med typ alla deras klassiker. Kostar en tusenlapp eller två Tungan ute

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[lucke]
0

Jag måste klura vidare på varför inspelning inte funkar. Det är så irriterande… Skönheten kan jag förhoppningsvis se på jobbet- det är en film som alla kan ha behållning av där. Och visst vore Disney-boxen rolig att ha, men det är ju galet dyrt. Skulle gärna ha Astrid Lindgren-boxen medTungan ute

MissInAction
0

Åh ja, en Astrid Lindgren-box, finns det? Måste googla! Glad

Kluring om Ryssland

[lucke]
0

Japp, men kostar ca 2000 krFoten i munnen Edit: kollade nu på Ginza där jag sett den förut, men den tycks ha utgått ur sortimentet tyvärr.

MissInAction
0

Attans!! Jag får leta. Kanske hittar jag den nånstans, kanske som second hand… 

Astrid är min barndom <3 Lika mycket som J.K Rowling är hundratusentals andras barndom. Och mitt vuxenliv, haha Tungan ute

Kluring om Ryssland

[lucke]
0

Har man tur kan man nog finna den ändå ja…

Ja, Astrid är min barndom också! Hon brukar även få läsa sagor för mig när jag ska sovaSkrattande

MissInAction
0

Åh vad mysigt Skrattande
Jag tittar fortfarande på Ronja och Pippi och Saltkråkan m.m. och det kommer jag fortsätta med så länge jag är vid medvetande.

Kluring om Ryssland

[lucke]
0

Ja, det är verkligen mysigtGlad Samma här- Astrids berättelser kommer alltid att ha en stor plats i mitt liv…