Film iFokus

Film

Etikettthriller
Läst 1354 ggr
Gaudium
0

Hide and seek

Hejsan, jag har googlat runt och försökt hitta en bid på teckningen som tjejen ritar i slutet av filmen Hide and seek (teckningen föreställer henne med två huvuden), men jag hittar den inte någonstans. Så jag undrar om någon här kanke har sett en bild på den, eller ett youtubeklipp där den finns med (har själv kollat runt på youtube men inte hittat något).
Jag ska nämligen rita av teckningen till en grej jag håller på med på min bildlektion.

Tack på förhand! =)

sannaisaksen.blogg.se

Gaudium
0

Putt

sannaisaksen.blogg.se

fotokrafs
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Lite från filmen.. klicka på länk för att komma direkt till stället där teckningen syns lite.

http://www.youtube.com/watch?v=2ejph8zdVKc&t=2m19s

Gaudium
0

#2 Tack så otroligt mycket! :D

sannaisaksen.blogg.se

jizzy
0

Lite Off Topic, men det här är nog den absolut sämsta "skräckfilmen" jag någonsin har sett. Jag har aldrig varit med om fler logiska luckor och patetisk story (och usel rollprestation av De Niro som ju normalt är en stor skådespelare), och då har jag förmodligen sett flera hundra skräckfilmen i mitt liv. Som sagt, off topic, och vi har alla olika smak, men jag var bara tvungen att skriva av mig för jag har aldrig blivit så besviken på en film tidigare. :)

Gaudium
0

#4 Jag tycker inte heller det är någon bra skräckfilm, men jag tycker ändå filmen har en väldigt bra och intressant handling.  :)

sannaisaksen.blogg.se