Dansk rå film, tips?
Undrar om någon har tips på "rå" dansk film? Något i stil med Pusher I, Pusher II, Pusher III, Bleeder, I Kina spisar de hunde, Gamle mænd i nye biler samt Blinkende lygter.
Ja, även om alla inte direkt är genomgående "råa" så hoppas jag att någon förstår vad man är ute efter. :)
Att det finns så många danska filmer inom den genren tycker jag är bra nog. Har sett alla de du nämner och gillar dem, särskilt Pusher-serien! Känner dock inte till några fler. Men känner heller å andra sidan inte till några svenska filmer som kommer ens i närheten. 
Men tar också gärna emot fler tips om någon har.
1# Vägrar att tro att man avverkat alla i den stilen från Danmark! Omöjlighet. Kom över "Inkasso" idag med Kim Bodnia. Och någon brud som varit med i fler av ovan nämnda. Får se om det är något att ha! Förhoppningsvis.
Och nej, det finns då inga svenska filmer som kommer i närheten där. :)
Ja! Hoppas någon har fler pärlor att tipsa om.
4# Om inte annat har han även gjort "Bronson". Den filmen är förbannat bra. Dock ej dansk den heller. Men nä, har inte sett Drive ännu! Skall kolla upp det här.
Inte sett "Inkasso" ännu dock. Datorkrasch och ingen dvd-spelare! Men nu är allt på rätt spår igen, haha.
Glömde Bronson, den är ju inte producerad i Danmark… Bra film som sagt!
Tack för tipset om Inkasso, den har jag inte sett men jag gillar verkligen Kim Bodnia. Och såg att "rakade snubben från Aqua" är med i filmen, haha! Ska ses hursomhelst.
Mer tips välkomna! 

Festen och Arven är bra.
Hatar cancer och älskar vårlökar.

Och se gärna Adams Äpplen, men den är mest rolig.
Ingen av de senaste tipsen (t.ex. Festen) är väl direkt "rå film i stil med Pusher"…? Iofs alltid trevligt med tips över huvud taget. 

Inte som Pusher, men på en annan nivå. Den är ganska otäck, incest och självmord osv.
Absolut. Dessutom otroligt bra. Rekommenderas till alla.
Haha, ja. René är väl fantastisk. Såg någon rulle med han för bara ett par år sedan. Han hade en mindre roll, förvisso. Undra vad det var för film?
Ja, fler råa tips! Måste ju finnas fler än de vi nämnt kan man anse?