Prison Break
ÅÅÅÅÅHHHH! den är så himla bra. Peter och jag har sträck sett 12 avsnitt och jag kände ångest över att inte få se mer. Har inga problem att sitta och glo flera timmar i sträck när det är så här bra.
Jag vet att det finns 13 avsnitt MEN det är ju här…är det någon som vet hur många avsnitt HELA serien är på, totalt?
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.
Oj! Förlåt…jag letade men hittade inte tidigare tråd…kanske att en snäll moderator kan plocka bort mitt inlägg?
Susanne 

Äsch, det gör väl inte så mkt. Det är lätt hänt att man missar alla inlägg, ibland kommer dock någon annan ihåg:)
#2 - Det spelar ingen roll. Finns egentligen ingen anledning att försöka hålla ihop trådarna för tätt.
#1 - Det har väl kommit 13 avsnitt hittills? Jag antar att det kommer ungefär lika många till. Sen vet man ju inte om de kommer försöka köra fler säsonger…
Har nu sett 13 avsnitt och är riktigt sur faktiskt…jag vill INTE vänta på resten, jag vill se MER!
Susanne 
Tänk på oss stackare som redan väntat i flera veckor och ska behöva vänta ytterligare! :)
gå in på www.tv.com där kan du få reda på massor om serien.
#5 - Hörde något om att regissören begått självmord, och att det är därför fortsättningen är försenad? Låter ju knasigt, men ibland är sånt där sant…
Jaha? och vad tusan är det för speciellt med den? Jag har inte sett den men jag har sett reklamen som de pepprade hela stan med för ett tag sedan.
Jag såg en typ "The making of Prison Break" där skådespelarna pratade om serien som om den vore verklig. Väldigt surrealistiskt…
Tom
Den är lagom spännande och (otroligt men sant) ovanligt oförutsägbar.
Susanne 
…och Peter Stormare är underbar i rollen som maffiakillen Abruzzi! :)

Kalasbra helt enkelt!! Men bakom kulisserna avsnittet var ju jättefånigt, som sådana avsnitt ofta är…