sämsta film någonsin
Jag brukar vara väldigt tålerant när det gäller film, men Grace var den sämsta filmen jag sett ,,, Någonsin….
Tackar för det tipset da bör man inte se den filmen i alla fall. 
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html
oo jag som tycker att den är så bra :P
Fotograf av både Ridsport
Http://wickiwallgren.n.nu
Wallix´s Hamstrar
Vad handlar den om?
#3 en tjej som blir gravid, barnet dör i magen. men hon vill endå föda på ett naturligt sätt två veckor senare när det var tänkt. När hon väl föder så lever barnet..
och barnet är inte riktigt som alla andra bebisar..
Det ska vara en skräckfilm, men tycker den är skrattretande ;P
håller med TS den var värdelös, haha :P
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Ohhh det finns många,många…
Usch ja, den var så löjligt dålig XD
Den sämsta film jag sett är nog DR T och kvinnorna, alltså, fy f*n säger jag. Och slutet var så random. Riktig besvikelse.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Evil Dead
Jag och min kompis såg Allt om min buske igår kväll och var överens om att den var pinsamt dålig- manus och till viss del skådespeleriet- dessutom skulle det vara en komedi, men vi skrattade inte mkt utan satt mest och undrade hur mkt Ola Rapace skäms över sin medverkan i eländet
…
Meteor..tvfilmen som gick på 3:an ikväll..
Tycker Meteor var rätt hyfsad, var aningen bättre än Deep Impact, men bästa 'asteroid kommer förinta jorden' filmer jag har sett, är helt klart Armageddon… vet inte om det finns några fler sådana filmer, bara sett dem tre.
Den enda filmen, eller filmerna som jag kan komma på som jag tycker är sämst, är Scream filmerna… ska jag se skräck så vill jag ha rädsla och inte bara en galen mördare i lustig mask som bara mördar..
Sen av de få paroider jag har sett (vilket har varit Scary Movies och Meet the Spartans), så har ju Scary movie filmerna även dem varit helkassa med dåligt manus i mitt tycke och en massa överdrivet skräp och sex =/
Frozen är den sämsta film jag sett. Kändes verkligen som att jag hade slösat två timmar av mitt liv när jag sett den.
finns ett antal filmer som inte är värda att se över huvudtaget men kan nämna några.. "punch, drunk,love" är en,, jag brukar inte stänga av filmer men där gjorde jag de. även på "valhalla raising" stängde jag av.. hmm ja de finns många filmer som inte är värda att se över huvudtaget. men håller med om att "Grace" var helt värdelös
sen finns de en hell drös med värdelösa skräckfilmer som man sett.. jag letar ju efter en skräckfilm som man kan bli rädd för men dagens skräckfilmer är rent skit..
den som kan sånt bäst inom skräck å thriller är helt klart stephen king..
Botten 10 på min lista sämst först dock vissa är delad sämst om inte alla lol.
Austin Powers - Hemlig internationell agent
/Fridaybrew
#14 Men dom där filmerna är ju bra juh!!!

nja inte alla väl, men en del tycker nog jag är bra.
sen ska man ju inte glömma the last house on the left..Där har du en riktigt skit rulle.
min syrra och jag hade en liten lek för oss, vi försökte bräcka varandra i att skaffa den sämsta filmen för kvällen. Jag vann ganska många kvällar
Jag vet inte vilken som är den sämsta filmen jag har sett, däremot vet jag vilken den sämsta filmen jag inte har sett är: The Room
Detta baserar jag på Nostalgia Critics recension av den, samt vad mina vänner på kendon har sagt (och på grund av dem kommer jag nog se den till slut…)
Jag förstår inte riktigt hur man kan misslyckas så fatalt med en film: Det är uselt manus (inklusive dialog), klippning, kamera vinklar, skådespeleri osv. Fast den lär vara ganska rolig att se om man är en grupp som ser den.
engelska patienten,
vilken skitfilm