Film iFokus

Film

Etikett: thriller
Läst 2242 ggr
hhannaz
0

Efterlysning: Skräckfilm

Nu har jag försökt googlat ett bra tag på en film som jag såg en liten bit av för något år sedan utan resultat!

Så jag tänkte kolla här ifall någon vet vilken jag menar! Skriver så mycket jag kommer ihåg utav den:

Det första jag kommer ihåg av filmen är att det är några barn/ungdomar som jagar någon i en tunnel. Dom barnen går även runt med en mutterdragare(?) och skruvar på den. Det ljudet hör man även ett flertal gånger under filmen.

Ännu en scen ja kommer ihåg är att en kvinna är i ett hus och ska försöka låsa in sig i ett rum och kollar genom nyckelhålet. Då har jag för mig att hon får en kniv eller något liknande i ögat.

Som sagt, det var ett par år sedan jag såg den här filmen, så allt är lite luddigt och jag kommer bara ihåg delar utav den! Jag är inte heller säker på om det var just en skräckfilm utan det kan vara en thriller/rysare eller nåt sånt!

Hoppas att någon vet vilken jag menar, jag vill jättegärna se den igen, men kommer inte ihåg vad den heter!

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

rebz
0

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

[lucke]
0

Och den är faktiskt rätt bra för att vara skräckisGlad

NintendoO
0

remaken på children of the corn?

JohannaEkroth
0

Det är en verklighetsbaserad film. Them. Jag har den och har sett ett antal gånger!!

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

rebz
0

Den var faktiskt helt ok. Har för mig att de pratade franska? Irriterande :P

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

JohannaEkroth
0

Ja, den är fransk.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

hhannaz
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Oj, såg svaren nu! Tack så mycket!

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Papaya
0

Jag gillar den filmen, men det var längesedan jag såg den nu. :) Såg den första gången på franskan i högstadiet, man kan ju alltid lära sig något. Oskyldig

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner