Charlie Sheen - slutet?
Den amerikanska skådespelaren Charlie Sheen 46 år gammal har åkt in och ut från rehab ett antal gånger dom senaste åren och man har kunnat läsa skandal efter skandal . Ett par källor har nu kommit ut med att han fick föras in till sjukhus med svåra buksmärtor, han har sina föräldrar vid sin sida om sjukhus sängen. En duktig skådespelare som håller på och försvinna från jorden snart är jag rädd för. Jag och film världen håller andan och hoppas på att man slipper inom kort få läsa en döds rubrik med Charlie snart . 46 år är alldeles för tidigt. (Dom flesta känner nog igen Charlie Sheen från 2½ men.)
Väldigt synd om hans barn och familj om han dör, men själv skulle jag inte sörja honom som skådis…

nehe okej :P
Hoppas att han klarar sej. Men som #1 så skulle jag inte sörja honom som skådis precis. Han har ju bara vart med i typ 1 eller två bra filmer och så 2 ½ men då.

Jo precis men men om han klarar sig och lägger av med det han nu håller på med så måste jag säga att han säkert skulle kunna vara med i många andra filmer för rent skådespelar mässigt sett så är han en duktig skådespelare med potential och erfarenhet men har ännu inte kunnat visa det på kanske bästa sett om man kan få linda in det så. Sen har vi ju alltid det här med media överdrivelser i mängder som blossar upp allt också såklart. Och då kan ju någon personlighet ändras totalt för någon annans öga (otränade öga) .
#3 Vilka är dom filmerna då?
#5 Wall Street är ju bra och så är väl Hot shots helt ok tycker jag!
#6 Ok och Young guns?
´#6 nja den är rätt kass va….
#8 Njae den är hyfsad faktiskt
Iaf första..

Jo jag kommer att bli ledsen om han går bort, för jag har sett allt med honom, som kommit ut i Svergie i alla fall.
och jag gillar honom som skådis. Synd att han har det så svårt med drogerna.
Hela den släkten tycker jag är bra. Emilio Estaves är ju toppen han med
Giullar inte honom som skådis. Men det är alltid sorgligt när människor förstör sina liv och andras.
Jag tycker han är ganska bra i tv-serien, de få avsnitt jag sett. Har för mig att han varit med i flera komedier och av någon anledning har jag fått för mig att en skådis som kan prestera bra i komedier har oerhörda talanger.

#12 Håller med dig till 100 %. Jag gillar han som skådespelare han är väldig talangfull och erfaren!
Vore trist om han dog så ung… dumskalle… han ser ju ganska bra ut också… han behöver inte förstöra sitt liv

Synd att dom lever så hårda liv. Men det är så många andra som oxå lever hårt.
Jag tror att det är jätte svårt att leva bland det, som dom gör i Hollwood. Många som gått ner sig.
Sedan om man har en svaghet för droger gör det ju inte saken bättre att ha fri tillgång mer eller mindre, och gott om pengar, så kvantiteten oxå är obegränsad.
Titta på Arrivels med honom, det är en hyfsad sci fi
#15 Kanske tjänar de för mkt pengar. Kolla på svenska skådisar lixom, de tjänar inte mkt pengar… i a f inte så länge de håller sig kvar i Sverige…
och många av våra svenska skådisar blir riktigt gamla 
Sci-Fi… borde ha sett den men ska kolla på imdb, filmtips är alltid välkommet om det är Sci-fi el horror.
Stora kändisar som har massor av pengar kommer till slut inte på något att göra för att liva upp vardagen. Därför tror jag att det lätt blir att de tar till droger för att det ska hända något.

Visst är det säkert så grodan. Pengar är ju långt ifrån ett lika med tecken till lycka.
Jag tror dom lever ett hårt och snabbt liv. Svårt kanske att värja sig och speciellt om dom dessutom kanske har anlag för att anväda rusmedel.
mahre: Såg The Arrival, hade sett den tidigare, och hm… mja, den var inte så jättebra…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
vad sorglig denna människa har blivit. Han borde ta o lägga av med sitt krökande/missbruk och ta hand om sina barn ist.
#20 Håller med- men han har väl förlorat vårdnaden om några av kidsen? Bara en sån sak borde få karln på andra tankar än att missbruka..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
När man är i ett missbruk blir missbruket det viktigaste i ens liv.
Så det är inte så enkelt oms att bara tanken på hans barn borde få honom att sluta.