Film iFokus

Film

Etikett: kommande-biofilmer
Läst 903 ggr
Kaj
0

Indiana Jones 4

Den skall komma till i mars 2008. Den som väntar på något gott osv.

Ryktet säger att en massa skådisr från de tidigare filmerna skall vara med typ Sean Connery, karen Allen, John Rhys-Davies mm. Även Natalie Portman skall ha en roll

Vet inte så mycket om handlingen men ryktet säger tt den skall utspela sig under 1940 talet (vissa säger 1950-talet) och att Jones inte skall ha någon Medarbetare i denna film. Indiana Jones Fans har spekulerat i om inte handlingen kommer att beröra ämnen som typ Noaks ark, Adam och Eva, Atlantis eller till och med Roswell händelserna (vilket då blir sent 40 -tal eller senare). Många har även spekulerat i att eftersom de tidigare tre filmerna handlade om de tre stora religonerna Judendomen, Hinduismen och Kristendomen så kan nästa film komma att handla om Islam.

Pia
0

Åh, hoppas den blir bra! Kul!

[tiiia]
0

längtar massor efter nästa film :)

Sehvrin
0

Ska bli kul att se, men jag tvivlar på att den kommer handla om islam, med tanke på det spända läget i mellan östern just nu…

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Cartman
0

Kan nog bli hyfsad, både Steven Spielberg och David Koepp borde ha enorm revanschlusta efter War of the worlds. Japp, det blir kanonväder i morgon.

Linjerat
0

Ska bli kul, men Harrison Ford ser ju lite annorlunda ut nu än han gjorde då, så jag tycker att det inte blir samma grej…

zzaga
0

Oh, vad spännande det ska bli:D

johan
0

#5: Vad jag läst så är manuset utformat så att Indiana Jones faktiskt blivit äldre. Det kommer med andra ord inte bli så mycket svingande i rep och piskor (förmodligen).

Mvh // Johan

Linjerat
0

#7  Okejj, det är ju bra, annars skulle det se liite konstigt ut…Flört

WiktZac
0

Här är en bra sammanställning om vad man idag vet om filmen.

Kul ska det bli i alla fall!

//Zac