Indiana Jones 4
Den skall komma till i mars 2008. Den som väntar på något gott osv.
Ryktet säger att en massa skådisr från de tidigare filmerna skall vara med typ Sean Connery, karen Allen, John Rhys-Davies mm. Även Natalie Portman skall ha en roll
Vet inte så mycket om handlingen men ryktet säger tt den skall utspela sig under 1940 talet (vissa säger 1950-talet) och att Jones inte skall ha någon Medarbetare i denna film. Indiana Jones Fans har spekulerat i om inte handlingen kommer att beröra ämnen som typ Noaks ark, Adam och Eva, Atlantis eller till och med Roswell händelserna (vilket då blir sent 40 -tal eller senare). Många har även spekulerat i att eftersom de tidigare tre filmerna handlade om de tre stora religonerna Judendomen, Hinduismen och Kristendomen så kan nästa film komma att handla om Islam.

Åh, hoppas den blir bra! Kul!
längtar massor efter nästa film :)
Ska bli kul att se, men jag tvivlar på att den kommer handla om islam, med tanke på det spända läget i mellan östern just nu…

Kan nog bli hyfsad, både Steven Spielberg och David Koepp borde ha enorm revanschlusta efter War of the worlds. Japp, det blir kanonväder i morgon.
Ska bli kul, men Harrison Ford ser ju lite annorlunda ut nu än han gjorde då, så jag tycker att det inte blir samma grej…

Oh, vad spännande det ska bli:D
#5: Vad jag läst så är manuset utformat så att Indiana Jones faktiskt blivit äldre. Det kommer med andra ord inte bli så mycket svingande i rep och piskor (förmodligen).
Mvh // Johan
#7 Okejj, det är ju bra, annars skulle det se liite konstigt ut…