Dear John
följde med en kompis på bio i helgen, och såg filmaffischen för nya filmen Dear John med Amanda Seyfried och Channing Tatum.
Såg direkt på affischen att "det här är en film jag vill se", och jag har nu lyssnat sönder låten "Little House", soundtracket till filmen som sjungs så vackert av Amanda :)
Någon som hunnit se den, eller vill se den?
Har ännu inte hunnit kolla upp vad den handlar om, spoila gärna :D!
Som jag har förstått det så handlar den om John och Savannah som träffas och blir förälskade under en sommar. John som tjänstgör i armén måste sedan tillbaka och under tiden Savannah och John är ifrån varandra skriver de brev därav "Dear John" ;)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

Lite P.S i love you känsla då :) fast mannen lever haha.
Nu har jag lyssnat på låten och bestämt mig för att jag måste se den ;)
Hanna

Visst är den underbar? Man fylls ju av så mycket känslor så man tror man ska spricka :) tror absolut det är en film för mig och måste se den så fort tid och pengar tillåter :)
Ingen som hunnit se den?
Helt underbart vacker film. Helt klart en av de bästa, absolut sevärd!

Jag tyckte den var jättefin och bra! Grät flera ggr ;)
Såg den för ett par dagar sedan och den var underbar! Verkligen en sevärd film!
Jag såg den för ett ganska bra tag sen. Tyckte den var väldigt bra, mycket bättre än vad jag förväntat mig :) Jag är en riktig film-gråtare så jag grät nästan konstant ;P

ååh,
har den haft biopremiär än? :)
#9 Jag tror det :-)

åhh, måste faktiskt pallra mig oc hse den så fort som möjligt! Känns som en film man måste uppleva i biosalongen, inte bara tanka ner.
Får se när det blir :D
Fick tipset om denna film på en blogg så nu ska den ses! :)