Film iFokus

Film

Etikett: thriller
Läst 6233 ggr
emeli95
0

läskigaste skräckfilmen?

Hej, jag behöver lite hjälp.

Jag ska kolla på film med några kompisar och jag behöver hjälp att välja ut en riktigt läskig skräckfilm. En sådan som man verkligen hoppar till i, så vilken tycker du är riktigt läskig? ;)

svava
0

1408 är bra och creepy och skämmande

emeli95
0

okej tack :)

hannakb
0

Som sagt är 1408 väldigt bra :D

Men har ni sett Drag me to hell? Mer äcklig än läskig men jag vet inte vad ni kanske tycker :D

Halvdansken
0

The Shining är ju en klassiker, och jag tycker den håller. Också Stephen King.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

svava
0

drag me to hell var så himla bra..++

och the lives of ian stone var inte heller så dum. ++

KastKatt
0

Barnhemmet, fast kanske mer ångestladdad film, men obehaglig som få.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Bergspuman
0

Children of the Corn och Chucky, den onda dockan fick mig att skaka av skräck …

Fruerlund
0

Instängd tyckte jag var läskig. =)

chade
0

nja, vet inte om instängd.. men för er som gillade den så finns det ju en tvåa sen också : )

brukar inte tycka att filmer är läskiga, men det finns en som jag tyckte var väldigt obehaglig, och det är barnhemmet (the orphanage).  En spansk film.

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Fruerlund
0

Smaken e som baken. Flört

chade
0

haha ja precis! har en pojkvän som blir rädd av det mesta medans jag sitter och fnittrar åt alla hemskheter, haha. Tycker sånt är rätt roligt att folk reagerar annorlunda :)

Jag gillar att titta på skräck, så jag tycker att det är lite tråkigt att inte bli rädd för dom fanktiskt. är lite avis på dom som blir det :P

Fruerlund
0

Hostel tycker jag är lite läbbig. Knipsar fingrar och sånt.

krimskrams
0

Haute Tension, eller switchblade romance som den heter på engelska!

Skrämmande fransk film!

Man kan välja mellan att se den på original franskan eller också dubbad till engelska!

Rekommenderas varmt!

EmmaWq
0

Paranormal actitvity, Shutter, The haunting in connecticut

Obehaglia rullar allihopa!

Ilya
0

Barnhemmet och Paranormal Activity är två av dem läskigaste filmerna jag nånsin sett.

Be-Bopz
0

Barnhemmet och Paranormal Activity, mer äckliga men otäcka,  The Hills have eyes, the wrong turn, finns så många bra filmer men nu minns jag inte dem alla.

Ilya
0

#16 Hur kan barnhemmet och paranormal activity vara äckliga när det inte ens är blod med? xD

Be-Bopz
0

Jag menade de efter den meningen, the hills have eyes och wrong turn. Jag som skrev meningen så illa tydligen….

Ilya
0

#18 Jaha okey, ja det var lite otydligt skrivet. Men då förstår jag :) de två filmerna är underbara på att skrämmas ;) haha.

Tarot
0

#17 När tanten blir överkörd kommer det faktiskt lite blod xp

ShitGoose
0

Finns knappta några bra skräckfilmer, svårt att hitta såna man hoppar till i… Men Rec och Rec 2 kanske? Glad

Medarbetare på Sphynx iFokus

chade
0

Hahah titta på poltergeist 1,2 och 3 från 80talet ^^! dom funkar att titta på, men dom är inte läskiga :P

[Shaiya]
0

Wrong Turn filmerna är härliga - de får alltid humöret på topp! Läskig film… Jag får verkligen inte fram läskigare filmer just nu men som krimskrams säger är Haute Tension, eller switchblade romance som den heter på engelska rätt bra faktist.

Ilya
0

Juste! Från andra sidan är riktigt läskig (och sorglig). Se den!

Avangelion
1

Har svårt för att bli skrämd a skräckfilmer.

Jag såg här uppe att några gillade 1408, en av dem sämsta jag sett :P

Tarot
0

#24 Den är BRAA!

Man vet aldrig när det händer nåt… JAg är faktiskt lite rädd att åka gnisslande hissar ensam nu, om du förstår vad jag menar! Flört