A Nightmare on Elm Street - 2010
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Den 30 april 2010 kommer en ny version av den fina lågbudget-skräckisen Terror på Elm Street (svensk titel).
Freddy spelas inte av Robert Englund, Jackie Earle Haley tar över. Regissör är Samuel Bayer. Troligtvis kommer en del Twilightfans bli glada - Kellan Lutz är med!
Många av de gamla karaktärerna finns kvar, och en del scener känner man igen…
Någon som gillar originalet? Ska ni se den nya? Vad tror ni om den?

Jag älskar Nightmare on Elm Street!
Den är nog min favorit bland skräckfilmer. Självklart måste man se den nya, tror den blir ok.
Oh, spännande! Kände mig kritisk, men nu när jag såg trailern så verkar det inte alls dumt ;) Har självklart sett alla gamla och kommer antagligen hålla fast vi att dom är bättre men ändock :)
/Christine

Haha ja så brukar det ju vara.
Bara efter trailern, så verkar den nya mörkare och har inte lika mycket humor. Inte massa cheesy one-liners från Freddy som i uppföljarna 
Jackie Earle Haley tror jag på. Vet inte så mycket om honom, men han var det enda som gjorde att man orkade se klart Watchmen…
Det drar ju ner rätt mycket att det inte är Robert Englund som spelar Freddy Krueger. Den blir säkert bra, men hade vart mycket bättre med orginalskådisen! Blir ju inte samma känsla utan honom.

**Jag håller med #4 och säger att det är ju nästan Robert Englund som gör själva filmen. Så jag vet inte om jag kommer att se den.
**
En besvikelse tyvärr, Robert ska det vara om det alls ska vara Terror på elmstreet.
Blev jättebesviken…