Film iFokus

Film

Etikett: utländska-filmer
Läst 2187 ggr
chade
0

*spoiler, kanske?*Harry potter och dödsrelikerna?

Någon som sett den på bio än?

Själv såg jag den igår och tyckte att den var helt okej. Den var spännande och fick med viktiga detaljer. Självklart har dom inte gjort exakt efter boken, men det borde man ju ha förståelse för. Eftersom det skulle bli väldigt utdraget och utråkande. Dom måste ju hålla igång filmen så att den är intressant hela tiden.

den var faktiskt den bästa av alla dom filmerna hittills enligt mig. Vi får se hur sista delen blir sen : )

Små stjärnor lyser också i mörkret.

[Gretchi]
0

Jag såg den idag, den var grymt bra! :) Inte exakt som boken som du säger, men väldigt bra jobb ändå, stämmer mera än dom andra filmerna tycker jag och bara "oviktiga" detaljer som ändrats/vissa fall tagits bort. Ingen borde vara missnöjd. ;) Hoppas nästa är lika bra och nogrann gjord. Tycker också den är bäst av filmerna, mer humor i denna än i dom andra också. :)

Det är i juli del 2 har premiär va?

chade
0

Skönt att någon tycker som mig :D

Jag vet inte riktigt, någon sa i vår. Men mamma hörde på radion och tidning att det skulle vara i sommar. Juni, Juli någon gång. Så juli borde väl stämma för att du också säger det :) 

Jag längtar så galet mycket dit, haha!

Små stjärnor lyser också i mörkret.

[Gretchi]
0

Jag med! :D

Ja, hörde nånstans ifrån att den skulle vara i Maj, men jag hoppas mer på Juli. Sommarlov då ju, så kan man ha maraton med alla filmer innan och sen precis efter man sett del 1 dra till bion och se del 2 :D

[Thiah]
0

jag måste säga att jag är glad över att dom inte drar ut på slutet mer än så här. Minns när Sagan om Ringen filmerna började komma, då fick man ju vänta ett år mellan varje del. Dom hade kunnat dra ut på detta ett år och jag var rädd att dom skulle göra det men nu när jag fått veta att det är redan i sommar så blir jag så glad!