Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 1741 ggr
mandiz94
0

hjälp

Hej jag måst efå veta en filtitel.Jag har inte sett filmen men på en reklam förlänge sen visa dom : en kille som sprang , försökte klättra över ett stängsel men blev nerdragen och slagen och blev medvetslös och hmnade i koma tror jag jag är inte säker. Om ni har några förslag vad det kan vara så blir jag gladGlad

Anken
0

Det finns nog en hel del filmer som har en liknande scen. Den enda filmen jag vet där en kille blev medvetslös och hamnade i koma är "Tagged: The Jonathan Wamback story". Det är förmodligen inte den för jag känner inte igen scenen, men det är en bra film. Den är verklighetsbaserad och ganska hemsk. Länge sedan jag såg den dock.

LiindaH
0

Vet du på ett ungefär hur länge sedan ?

// Liinda

mandiz94
0

vet du var det finns en trailer på Filmen Tagged: The Jonathan Wamback story

Anken
0

Hmm, ja, jag sökte på "Jonathan Wamback" på YouTube.com. Kolla där, det finns bara bilder från filmen men annars tror jag att det kan finnas något på IMDb.com.

mandiz94
0

Jag hittar in trailern, så om ni vet någon annan film med ungefär den scenen som jag skrev om så skriv det.

Arinya
0

The Jonathan Wamback story har jag också velat se och har letat i timmar och blev bara sur och deppig så jag ska spara dig detta och säga direkt att det endat är en såkallad "TV-film" den finns inte på DVD utan gr på TV en eller tå gånger om året. Vet ej vilken kanal inte när och inte vilken tid, gör mig lite ledsen :(

mandiz94
0

vet någon när 'the jonathan wamback story' kommer på tv i sverige igen ?

Arinya
0

det är svårt att veta.. ring de olika kanalerna eller något och skriv om du får svar ett annat sätt är att gå in på tv.nu och lägga till alla möjliga kanaler och hålla koll varje dag.. jag gjorde de innan men har inte orkat mer :/

[rightPAW]
0

Är det filmen om killen som blir mördad pga hans sexuella läggning? Eller kanske inte, har för mig att han hette Matthews nånting….

mandiz94
0

nej det är inte den ,du menar heter The Matthew Shepard Story