Face:Off på teve... igen!
Man tror knappt det är möjligt, men nu går Face:Off på teve igen ikväll. Jag svär att den går på nån kanal minst varannan månad.
Det är bara en av alla filmer som jag faktiskt gillade första gången jag såg den, men som blivit mer eller mindre "förstörd" av att jag sett den för många gånger på teve efteråt.
Andra filmer som går vansinnigt ofta på teve är t.ex.:
Con Air
Presidenten och Miss Wade
The Rock
Vilka fler filmer har ni ledsnat på efter att ha sett dem för många gånger?
/Måns

hehe håller med! vissa filmer tycker man jämt går på tv

LOL!!
Just Face:Off och Con Air går tamejtusan var enda vecka känns det som. Liksom 3:ans Bond-teman (även om det var ett tag sedan sist nu). Man kan inte låta bli att undra varför just dessa filmer återkommer hela tiden.. :)
// staffan
Romy and Michelle gick för några dagar sedan…och brukar gå med jämna mellanrum :)
10 orsaker att hata dig (tror jag den heter) är en annan..TV3 och ZTV turas om att visa den en gång i månad (känns det som iaf)
Det lustiga med jämnamellanrumfilerna Face/Off, Con Air och The Rock är att alla inkluderar Nicholas Cage…
Mvh // Johan
#3 Just det, Romy & Michelle går JÄMT!
#4 Du är nånting på spåren där. Tänk att det är Nicholas Cage som är den gemensamma nämnaren för skräpfilmer på teve.
Dom kanske köpt en "Nicholas Cage Big Box of Crap" billigt på Statoil?
Mvh // Johan

Här märker man att man inte ser något alls på tv längre. ;) Men jag kommer ihåg att jag blev lite trött på all bond reklam som 3:an hade förut!
Ser sällan på TV, men faktum är att t.o.m. jag har reagerat över just Face:Off. Som sagt så visas den ju ofta.
Men att förstöra filmer för att man ser dem för mycket? … Brukar mycket sällan se filmer många gånger. De filmer jag tyckte var bra första gången ser jag ofta igen ett år eller mer efter. Några filmer har jag säkert sett en fyra-fem gånger också (Terminator 2, någon? ;)).
Känner inte direkt att jag har sett sönder någon film.

Jag brukar kunna se filmer jag gillar lite för mycket. Tex har jag "förstört" shrek då jag typ kan den utantil.

Såg just Mad Max på TV. Igen. Den måste också ha visats ganska många gånger vid det här laget…
// staffan
Jag tror faktiskt inte ens att jag har sett Mad Max. Måste nog göra det någon gång…
Och idag kör ZTV Armageddon. IGEN!
Mvh // Johan
Armageddon och de tre tidigare nämnda filmerna med nicolas cage är väl alla från jery bruckheimers stall. Han kanske sponsrar tv3/ztv:s personalfester eller nåt??
Och vilka fester sen!! =P

Pretty Woman går väl väldigt ofta? Fast den är ju ganska trevlig…
Och Tills döden skiljer oss åt med Goldie Hawn. Också bra, men vet man slutet på en thriller är det ju oftast ganska segt att "behöva" se den om och om igen….
En värsting till syster brukar ofta gå alldeles för ofta…
Mvh // Johan
#15 Tills döden skiljer oss åt går på tv nu i helgen såg jag i tidningen hehe

#17 *s* ja det var just därför jag kom på det…

…och idag kommer Unbreakable på TV… igen…
// staffan

Men Unbreakable är ju väldigt bra å andra sidan…:)
Willow är en annan film som går ungefär en gg/vecka…

Mitt hatobjekt sedan länge är Tre män och en baby vilken måste ha visats överlägset flest ggr per år de senaste åren. Hjälps inte att jag är ett Cheers-fan. Naturligt att nyare rullar visas lite oftare men denna är från 1987. Obegripligt.