Desperate housewives
Har just börjat titta på avsnitten i säsong 2 (såg även att de börjades sändas i går på tv också). Knepigt att man blir fast så där när man tittar. Har nu tretton avsnitt eller så som jag skall försöka maraton titta på

Jag måste vara den enda i hela sverige som aldrig sett ett avsnitt..
Har inte 5:an..

Om du har snabb bredband kan du gå in på DC++ och tanka hem avsnitten i HDTV kvalitet.

Tack men tiden saknas nog..
Pinsamt men jag har inte sett en film på tv på säkert flera år (antingen somnar man av utmattning eller så ska något barn sövas,hästar matas..eller måste jobba.)
Men tack kanske ska ta mig tid..

Jättebra serie, kanske lite överreklamerad, men underhållande och så lyckas de ju hålla intrigen vid liv eftersom man aldrig riktigt får veta….

Hmm, jag tycker den är totalt över reklamerad. Gillar den inte alls faktiskt. Men konstigt nog så glor man på den ibland ändå. Lite i brist på bröd så käkar man limpa grejen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Åsa, måste ju vara det att det tilltalar den sofistikerade storstadssmaken *s*! Nej men jag håller med dig lite, aningens överreklamerad…

haha, ja så kan det nog vara.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#2 HD-kvalitet brukar väl inte finnas att ladda hem? Det brukar väl vara inspelningar från HD-sändningar, som sedan komprimerats ner till normal-kvalitet.

#8, det är riktigt men kvaliten är mycket bra på de som rippat DHTV. Väl i klass med bra rippar till DivX och Xvid.