Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 1062 ggr
Mandysan
0

Helt körd!

Hej!
Jag måste bara säga att jag älskar Sagan om ringen filmerna! Och Harry Potter! Vilka filmer tycker ni om?

Stefan
0

Donnie Darko är en av mina favoriter :)..Måste ta och se den nån dag!

Staffan
0

#0 (Mandysan)

Jag håller med dig, Sagan om Ringen filmerna är verkligen bra. Brukar alltid ta upp dem så snart jag får chansen… :)

>> Mäktiga tal
>> Gollum
>> Bästa filmen

// staffan

Mandysan
0

#2 Jag är lite kär i Legolas och Shadowfax och Gimli så klart. Dom filmerna är verkligen bäst!!(Förutom första)Hemlis

[slo]
0

Donnie Darko och The Butterfly Effect.. Det är väl favoriterna om man ska ha "kvalitétsfilm". Finns så himla mycket bra så det skulle ta år och dar att rabbla upp =)

Stefan
0

#4 Hehe Butterfly Effect tyckte jag var bedrövligt dålig..annars är jag positivt inställd till de flesta filmer jag ser, men den höll ju bara inte.

johan
0

#5: Håller med dig. Hade förväntningar på The Butterfly Effect, men den var inte speciellt bra.

Mvh // Johan

rumpino
0

haha ytterliggare ett exempel där jag o stefan tycker olika =)

[slo]
0

#5 jasså, jag tycker det är lite samma stil på Butterfly Effect och Donnie Darko :o)

johan
0

#8: Jag tyckte det var samma stil, men det är ju inte synonymt med att båda var lika bra…

Mvh // Johan

HH
0

oj.. det är många bra filmer… Donnie Darko (som jag såg att flera andra också tyckte), Titanic, Benny & Joon… m.m… Sen är jag svag för drama…

Mandysan
0

Jag gillar även andra "klassiska" komedier tex dum dummare, Ett päron till farsa mm

Saber
0

Mina favoriter är Miyazaki's filmer nästan mer än några andra filmer. Spirited Away och Pricess monohoke tillsammans med How's Moving Castle är alla underbara filmer. Sen är Lupin III en underbar blandning mellan komedi och action. Här kan du läsa lite annat om hans filmer.

Hayao Miyazaki del 1

Hayao Miyazaki del 2