Film iFokus

Film

Etiketter: köpessäljesbytes
Läst 1844 ggr
NaimaG
0

Filmer bortskänkes

Jag har för många DVD filmer och rensar nu ut dem pga flytt. Därav tänkte jag höra efter här inne ifall någon är intresserad av någon film som ligger i "göra sig av med" högen. I så fall kan jag skicka filmen till personen mot att den betalar portot.

Filmerna är:

Starship Troopers Special Edition
The Chippendales Murder
Ransom
Under Siege 2
Åter till Cold Mountain
Bandits
The Talented MR Ripley

Alla är helt hela både fodral och skiva.
Någon som är intresserad av någon film?
PMa mig.

NaimaG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild på ekipaget.

LiindaH
0

Hej,

jag är intresserad av alla filmerna.
Skicka mig ett pm av vad allt går på.

// Linda

// Liinda

NaimaG
0

#2 Under Seige 2, Starship Troopers och Bandits är redan bokade. Jag tar inget betalt för filmerna utan den som vill ha det för stå för fraktmedlet själv dvs skicka vadderade kuväret till mig och hivar jag i filmerna i den och skickar det till den som vill ha dem. Filmerna i sig är helt gratis.

LiindaH
0

Då gör jag det.
Tar resten. Skicka mig ett pm med adress och allt sådant.
Så löser vi det.

// Linda

// Liinda

NaimaG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är alla filmerna akuperade. Så nu tänkte jag höra ifall det finns intresserade utav filmerna jag inte riktigt än kan släppa iväg förrän min man lagt in dem på datorn. Dessa filmer är:

I sista Sekunden
Collateral
Blood Work
Tidsfrist Noll

De släpps alltså inte iväg innan de är inlaggda men finns någon intresserad så skickas de så snart de lagts in.

LiindaH
0

Oskyldig Jag kan skicka ett paket, så kan ni sända alla filmer i samma när ni kan Oskyldig

// Liinda

NaimaG
0

#6 Hela åtta filmer. Kör till! Om du lyckas komma på hur du ska skicka mig ett paket. Tungan ute

LiindaH
0

haha ja jag ska klura på den ;) Men när jag kommer på hur så skickar jag dig ett pm ;P
Har du swedbank?

// Liinda

Halvdansken
0

Jag är bara nyfiken på vad du menar med att du har "för många". hur kan man ha det? Vi (min man) har ca 1000 st, men samlingen växer fortfarande. Likadant med böcker.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

NaimaG
0

#9 Jag tycker jag har för många, simple as that.

NaimaG
0

Alla filmer är nu redo att skickas.