Film iFokus

Film

Etiketterdramaromantik
Läst 3062 ggr
Maja
0

Hachiko

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Är det någon som har sett den?
Vad tyckte ni om den?

Jag har en känsla av att det är en sådan där typisk film som jag kommer att sitta och storböla över, just för att jag är en hundmänniska.. :P

Anken
0

Jag har inte sett den men har snabbspolat trailern och den verkar bra.

Maja
0

Den är baserad på en riktigt historia också :)

Halvdansken
0

Den klarar jag aldrig…sitter med tårar i ögonen efter trailern. För att inte tala om min man som är en riktig "tude-prins" * när det gäller sorgliga filmer.

* Tude-prins betyder man som har lätt för att gråta. Den mest kände i Danmark är en riktig prins, nämligen kronprins Frederik som såg ut så här när han gifte sig.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Sigriiid
0

Jag har sett den och jag gillar den verkligen! Men det är gråtvarning! Så otroligt jobbig o titta på bitvis. Svider i hela kroppen men den e underbart fin o helt klart värd att se!!

// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

Maja
0

Jag såg den också häromdagen. Och fy tusan. Jag bölade redan 10 minuter in i filmen för att jag visste vad som skulle hända senare… Låg och grät konstant genom hela filmen.

Jag är ju hundmänniska rakt igenom och har en hund som är ungefär likadan (tja, han kommer inte och möter mig på tågstationen, men alltid så fort jag kommer hem - varje gång) och då blir det en helt annan känsla än om man inte har hund kan jag tänka.

[Niike]
0

Har aldrig gråtit så mycket till någon film som jag gjorde till denna. Helt underbar, men fruktansvärt sorglig! Helt klart värd att se, dock borde man se den en kväll då man vet att man inte ska ut dagen efter eftersom man är helt rödsprängd i ögonen hihi :)

Ilya
0

#3 Hahaha åh gud vad jag garvade när jag såg dendär videon! Man skulle kunna tro att det är en komedifilm elr något x'D hahaha!

Nej men, det är sött med människor som har lätt för att visa sina känslor på det sättet tycker jag.

Jag har lätt för att gråta när det gäller hundfilmer, grät en massa till Lassie så jag vet inte om jag vågar se denna av rädsla för o dränka mig i tårar :p har haft filmen på datorn i flera veckor utan att ha sett den Skäms

NettanLindholm
0

den är underbar !! stortjöt hur länge som helst i slutet x)

IsabelleJ
0

Den har jag sett! Den är verkligen huur bra som helst, men jag kan inte neka till att jag grät i princip halva filmen. Den är verkligen sorglig. 
Jag blev ju ännu ledsnare när jag fick reda på att den var baserad på en verklig händelse. Jag skulle mer än gärna vilja åka till Japan bara för att se statyn av den fantastiska hunden!