Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 829 ggr
toflsan
0

Paradise Now

Igår såg jag en grym film vid namn Paradise Now. Handlade om två ganska unga killar som hade fått ett uppdrag. De skulle gå över till Israel och agera som självmordsbombare. Men uppdraget misslyckas och dom ändrar sig hit och dit hurvida de ska utföra uppdraget eller inte..

Jag tyckte den va sjukt bra, lite kul att det inte var någon musik i filmen whatsoever.

Någon mer som sett den?

toflsan
0

Här skriver man sitt första inlägg på film.ifokus så ere ingen som kommenterar ;)

zzaga
0

Sorry!

Jag har så lite tid att kolla film , när jag väl gör det brukar jag vilja flyta bort i nått fantsy land av någe slag. Slappt javisst!

toflsan
0

hahah tack zzaga :) jag håller med dej ang fantasy  annars

Stefan
0

Den har jag inte sett, men får nog försöka ta och göra det. Låter lite som München faktiskt och den tyckte jag var helt suverän. Ser att den har fått högt betyg på imdb (7,7 av 10). Tack för tipset!

Anne
0

Jag har inte sett den, men den låter intressant. Tack för tipset!

toflsan
0

se den absolut, man får verkligen en inblick i hur det kan vara. innan jag såg filmen hade jag väldigt svårt att förstå varför självmordbombare gjorde som de gjorde men nu kan jag faktiskt förstå. även fast jag fortf fördömer det.