Film iFokus

Film

Etikettscience-fiction
Läst 2527 ggr
NaimaG
0

28/4 släpps Avatar

Vill bara meddela den som är intresserad att Avatar släpps den 28/4. Ett måste i sci-fi hyllan. Ginza släpper DVDn för 199kr, Blueray kostar 219kr. Butikerna så som Coop Forum osv släpper den för 249kr.

isabelle_
0

Jätte bra att du skriver detta, tummen upp! Skrattande

Anken
0

Någon som vet om filmen kommer släppas som 3D?

NaimaG
0

#2 Nej, enbart blu-ray och dvd. Dessutom var 3D versionen utav Avatar uselt gjord.

FunkyShrimp
0

#3 så kan du inte säga.

DU kan tycka att 3d-versionen var dålig.
Väldigt MÅNGA tycker att den är bättre!

NaimaG
0

#4 Kan jag väll, det är ju min åsikt sen får andra tycka vad de vill. Så ge mig inte utpekning bara för att jag uttalar min åsikt.

FunkyShrimp
0

#5 jo, för du säger ATT DET ÄR så.

inte att DU TYCKER så.

två helt olika saker.

sen får man tycka vad man vill, men man kan inte säga att det är så och så, man kan bara säga vad man själv tycker.

NaimaG
0

#6 Jag har inte sagt "att det är så" vart läser du det någonstanns? Jag sa att den "var" uselt gjort och har man en hjärna kan man direkt dra slutsatsen att det är min åsikt.

lillNasse
0

köt den på cdon då,. kostar 169 kr för DVD, blu-ray har jag inte koll på dock :d

Fridaybrew
0

3d versionen lär inte komma ut i handeln förräns det finns fler konsumenter med 3d tv som precis precis kommit ut i handeln.

3d tycker jag var verkligen kul och gav mervärde till filmen det gav ett djup i duken helt enkelt. Dock att se den här hemma utan 3d i full hd 1080 på en 52 tummare är klart bra också.

/Fridaybrew

NaimaG
0

#9 Visst gav den mer djup det tyckte min man också. Men för en som har synfel är 3D a pain Flört

Fridaybrew
0

Vissa synfel så är det helt bortkastat med 3d för det är FEL på SYNEN inte 3dn =)

Tråkigt att du inte kunde uppleva effekten av 3d helt. Men hade varit bra att nämna att du hade synfel när du var negativ till 3d här ovan, för det framkom inte alls…..dock misstänkte jag det iom att det sades redan innan filmen släpptes att 3dn inte var för alla.

/Fridaybrew

NaimaG
0

#11 Jag klarar normalt 3d filmer. Jag klarade Alice i underlandet i 3D men Avatar blev suddig och gav mig yrsel.

Fridaybrew
0

verkligen trist, även lite weird iom att det är egentligen samma 3d teknik bakom det hela. Blir lite som lotto för dig med 3d bio =/

Men bluray versionen av Avatar rekomenderas iaf den är vacker.

Jag somnade på alice i underlandet 3d =/   lol

/Fridaybrew

NaimaG
0

Den har jag redan. Köpte den igår inklusive spelet Flört
Ja Alice i Underlandet kanske inte är den bästa filmen men i och med att Johnny Depp var med var jag tvungen att se den.