Film iFokus

Film

Etikett: thriller
Läst 2571 ggr
Spannarboda
0

Vilken film? :O

Jag minns att jag såg en film när jag var mycket mycket liten. kommer inte ihåg vad filmen heter. eller hela handlingen. men jag kommer ihåg lite av den iaf.

Det va typ en kille i ett lastbilsliknande fordon. jag tror även att han mördade folk. men som sagt så minns jag inte riktigt. men han släpade hem lik i sopsäckar iaf. det va någon som spionerade på denna kille, som jag tror ramlade ner i ett hål/lucka eller liknande, den personen kom ner till hans källare där han "tapetserat" väggarna med lik. var lik på både väggar och tak.

Mycket mer minns jag inte, någon som känner igen det och kan tala om vilken film det är? skulle jättegärna vilja se den igen, då det va den filmen som fick mig att tycka om skräckisar!

Spannarboda
0

Jag kom på vad filmen hette :D

jeepers creepers

marie39
0

Grattis! kul att du kom på vilken film det var och tack för att jag nu vet vilken film jag INTE ska se, usch! Låter lite för läskig för mig :)

FunkyShrimp
0

jeepers creepers, den har jag inte sett på länge! :D massa år sen. måste kolla på den snart ;D!

tack för "påminnelsen"  :D

[stblues35]
0

Men inte hade han nån lastbil..Han flög väl?

Spannarboda
0

#4; Jo, han har som en skåpbil som han lastar in liken i, i första filmen ^^

KastKatt
0

måste se den ju, verkar mysig

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

LiindaH
0

:O  Den filmen låter alldeles för äcklig : O

// Liinda

KastKatt
0

Jag köpte den, såg den… och, alltsåp den var helt oket men "creepern" var inte bra alls. kanske är för jag itne gillar monster filmer. men låten är mysig!

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!