Film iFokus

Film

Etikettertvseriewebbserie
Läst 1054 ggr
us trader
0

Arkiv X

Sökte efter någon box av serien Arkiv X, men fann endast långfilmen. Är det så att det inte gjorts en box av Arkiv X? Tillhör ju en av de bättre "serierna".

Stefan
0

Jodå det finns dels dvd-boxar med respektive säsong samt en komplett med alla säsonger. Ska kolla och återkommer med mer info!

us trader
0

jaså, låter ju perfekt! Tackar!

Staffan
0

Dubbelpublicerat.

Staffan
0

>us trader

Är det din önskelista du sitter och slipar på? :)

// staffan

us trader
0

Hehe nja är väl lite sent ute. Tar väl tid för posten i dessa dagar så lär ändå inte hinna komma till brevlådan innan julafton. Tv4 sänder ju ett Arkiv X-avsnitt varje måndag och jag kommer ihåg hur jag tidigare följde dessa serier. Stängde av hemtelefonen för att inte bli störd. Så sent som igår slog det mig tanken att det kanske finns en box med alla avsnitt samlade….o se, det fanns det! :)

Stefan
0

Jag hinner inte kolla så noga just nu men här har du en box med samtliga 9 säsonger. Observera att det inte är svensk text, dock region 2 (Europa). Det är en import (troligtvis från England) så troligtvis går det att köpa den billigare på andra ställen. Länk till box

Om du söker på Arkiv X hos Dischop får du upp boxar med respektive säsong.

Stefan
0

#5 Njae..för sent är det inte..beställer du imorrn så har du det redan på torsdag :) Såg dock att den stora boxen med alla säsonger är tillfälligt slut…hmm..är gryyyyyymt sugen på att ha den själv..har inte sett alla säsonger faktiskt. Såg de flesta avsnitt fram till säsong 6-7 nånting tror jag.

Staffan
0

Annons på Blocket:

X-Files DVD boxar!

_Ska sälja mina älskade x-files orginal boxar av ekonomiska skäl.

Har säsong 1-5 samt 7-9. De två jag inte har är alltså 6 och 7.

Säljer dom för 350 kr styck, vilket är ett VÄLDIGT bra pris. Om du köper allihopa får du dom för 300 kr styck.

Har vårdat dom som mina bebisar!

Uppskattar en snabb affär.

Pris: 350:-_

>> Länk till annonsen…

Stefan
0

Rätt hyfsat pris. Man bör kolla vilken region och vilken utgåva det är först. Jag har för mig att det finns lite olika utgåvor med olika kvalitet avseende bild och ljud samt medföljande extramaterial.

us trader
0

Tack så mkt för era svar!

Faxlin
0

Otroligt bra serie. Ska skicka den till tomten i god tid inför julen 2006.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars