Commander in Chief
Vad tror ni om denna serie som ska börja visas på TV4?
http://www.tv4.se/tvprogram/commanderinchief/
Verkar lite som en kopia på Vita Huset. Visades i USA i höstas, så kanske någon som sett den?
Oskar

Eftersom jag inte kan vänta på den heller så laddar jag hem den från DC i kväll. Om det är en bra serie vill jag se så många avsnitt jag hinner på en gång och helst avverka hela säsongen ganska snabbt.

Och nu är alla 9 avsnitt hemtagna - Här kanske det kommer fler snart så jag får väl hålla ögonen öppna

Jag tycker mycket om Geena Davis, så jag kommer nog att ge serien en chans ändå:)

Tankade också hem de nio avsnitten. Sett ett par. Helt ok även om den absolut inte håller samma klass som The West Wing.
Oskar

Åh jag tyckte den var så bra! Välskrivet politiskt rävspel får man aldrig nog av…:) Och det var en liten intressant vinkling att hon var politiskt oberoende.
Men jag håller med om att dialogen inte håller lika hög klass och var lika rapp som West Wing.
De inledande två avsnitten var riktigt bra. Ska bli intressant att se hur den utvecklar sig. Jag har undrar exempelvis hur mycket familje-problem kommer vara ett ämne i serien.