The Village
Jag hittade ingen tråd med den här filmen, så då får jag väl starta en. Är nämligen lite undrande. Är det bara jag (och min kompis carro) som gillar den här filmen? Det verkar som alla andra avskyr den.
The Village är iallafall lite annorlunda och har något mer än bara gäspframkallande spöken som går genom väggar. Men det kanske är för att jag inte tycker om skräckfilmer egentligen? Tror jag.
emma

Jag tycker faktiskt den är ganska bra. Lite oväntat slut bara.
Jag tillhör skaran som tyckte den var riktigt dålig. Jag gillar Shyamalans övriga filmer, men denna var en riktig besvikelse. Kan inte ge någon direkt motivering, men jag tyckte inte om storyn och tyckte den var förutsägbar. Blev inte särskilt överraskad av slutet.

Jag gillar den. Gillar stämmningen i filmen, det oväntade slutet och att den är vackert filmad.
jag tycker att den är riktigt bra faktiskt :)

Oh ja, jag tycker också den är bra, fast inte direkt oförutsägbar som Sjätte sinnet iofs…:)
Snart har Lady in the water premiär - åh, hoppas den är lika bra som den verkar lovande…:)
The Sign däremot, det var en fjantig film tycker jag…:/
Jag tycker hans filmer bara blivit sämre och sämre för varje gång. Vi får väl se om det fortsätter så med Lady in the Water.
Mvh // Johan
Signs tyckte jag var skräp
Sjätte sinnet, Unbreakable och The Village tyckte jag var bra!
Jag ser fram emot Lady in Water, kan nog vara nått… hoppas jag…

Jag såg den för ganska länge sedan och har för mig att jag tyckte den var helt ok. Lite annorlunda feeling i den.
Oskar

jag tyckte oxå den var bra

Tyckte den var super läskig men så töntig när jag hade sett klart den att jag vet inte vad. Otroligt "kan inte hända" grejj. Bra skådespelare Jaquin Phoenix är bara så bra!
Jag tyckte den var jättebra. Läskig. Och så var den snyggt filmad!