Borat
Imorgon har den premiär…
Borat - Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan
Läste en recension idag i Svenska Dagbladet som gav den högsta betyg, och de trailers man släppt har ju varit roliga… :)
Vad tror ni, håller den måttet?
// staffan

jag har sett det mesta av borat o tycker han är superskoj. visst det är väldigt lika det han gör men jag slutar inte skratta för det. får se om han lyckas än en gång, ska bli kul att se filmen.
Dharma Arthur är Borat's första offer. Det var hon som bokade Borat till sin tv-morgonshow. Helt klart en av filmens absoluta höjdpunkter. Men tv-bolaget uppskattade inte hennes miss, så hon fick sparken. Men hon måste ju skratta åt saken lite längre fram.

såg den i helgen o skrattade otroligt mkt. kan inte säga att det är den bästa film jag set .. men jag skrattade som sagt väldigt mycket =)
Man får nästan lite ont i magen av att se hur han driver med folk.. :)
http://www.youtube.com/watch?v=SBirGHHzXOM&mode=related&search=
Mvh // Johan

Underbart! :)
Behöver man ens se den på bio nu…?
jag vet inte varför, men jag tycker han är jobbig, inte ett dugg rolig. men det är nog min humor det är fel på ;)
#6, du och jag får bilda klubb…jag fattar inte heller det roliga med Borat 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

Aftonbladet - Borat fick en knytnäve i ansiktet
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#6 & 7- jag är med er…jag klarar inte av att se på karln ens.
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Har nu sett filmen, och ja den var riktigt, riktigt rolig, men samtidigt både tragisk och sorglig med kanske mer än en gnutta sanning i botten s a s.
Halva salongen var oerhört road, den andra halvan märkligt surmulet tyst…
Och ja, man får lite ont i magen, om det är av skratt eller andra orsaker låter jag vara osagt…
Har läst en hel del Financial Times och The Economist de senaste veckorna. Kazakhstan jobbar sedan några år tillbaka aktivt med att marknadsföra landet. Man vill bli regionens finanscentrum etc, och inte bara vara ett okänt land som levererar råvaror. Uppmärksamheten från Borat-filmen använder man nu för att nå ut med sina budskap. Nu vet i alla fall alla att Kazakhstan existerar, och många är lite sugna på att veta lite mer om verkligheten. Kul att man jobbar med skämtet istället för mot det.
Man har tydligen fått mycket uträttat på ett år. På årets roadshow är kunskapen mycket högre. För ett år sedan hade man på fullt allvar fått frågan från någon analytiker om det huvudsakliga transportmedlet i Kazakhstan var kamel.

# 6, 7 och 9 .. Tror jag joinar eran klubb .. Har aldrig tyckt att han är rolig .. Förstår inte hans humor .. 
jag såg den på bio i fredags. vi skrattade så vi grät. och då menar jag hela biosalongen. mkt kul film. *love*
*puttar upp*
#13: Jag såg den förra helgen och visst var den jätterolig!
Hela biosalongen satt ju och skrattade :) haha
Såg Borat nu. Miserabelt jäkla über-usel tyckte vi… :)

Filmen Borat är så otroligt rolig! Favorit film… Min pojkvän hade velat se den jätte länge så till slut så gav jag med mig. Pojkvännen gick därifrån besviken medan jag var hel nöjd. Bättre film får man leta efter! "In my country they would go crazy for theese two… Not so much…" Är ju så himla skön! :) Älskade denna film dock fick jag vända bort huvudet vid en speciell scen, det var mest äckligt bara, tror alla som sett den vet vilka scen jag menar