Film iFokus

Film

Etikettsvenska-filmer
Läst 3504 ggr
[Golgadoth]
2010-01-11 16:05
0

Vampyrer

Det finns en svensk film som heter Vampyrer, som handlar om två systrar (Vera och Vanja) som är vampyrer, Vanja vill bli människa och planerar att lämna Vera, när hon tar en mcgängskille, och efter det följer resten av mcgänget efter dem och jagar dem hela tiden.

Jag tycker att det är den bästa svenska filmen och bästa vampyrfilmen. Dessutom är det med en av mina favoritskådespelerskor också. :)

Har någon av er sett den, och i så fall, vad tycker ni om den?

Länk till trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=7_cBjl7xStU

Ernst76
2010-01-11 22:45
0

Jag har den men har ej kollat på den ännu, frugan gillar inte skräckisar så dom får jag kolla på själv.

[Golgadoth]
2010-01-12 06:26
0

Haha, hälsa henne att hon kan vara lugn. :) Den är inte alls så läskig som den verkar, ena tjejen mördar en mckille och blir jagad, det är väl det enda "läskiga". Inte massa blod eller pangpang eller monstren som dyker upp lite då och då. Glad

Aiwendil
2010-02-03 14:29
0

Jag såg början på den, men jag tyckte inte alls den var bra. men jag funderar på att ge den en andra chans vid senare tillfälle. Tyckte den var lite dryg, men man får ha det i baktanke att det var mitt i natten jag såg den.

Linda82
2010-02-03 20:43
0

har sett filmen, den är ssssssssssssssssssssssssssså tråkig

Den är inte ens läskig/blodig.

[Golgadoth]
2010-02-04 14:37
0

#4 Alla filmer som handlar om vampyrer är det inte meningen med att dom ska vara läskiga eller blodiga. Jag tror inte filmen var menad till att vara läskig utan mer som hur vampyrerna lever i vardagen och hur det kan gå till om man ger sig på någon från ett gäng..
Alla har vi olika åsikter!

Zabbio
2010-02-05 17:43
0

Låter som nåt för mig..ska kolla på trailern :)

Edit: bleh.. fattar inte varför det ska blki så blodigt när vampyrer äter..de ska ju få i sig blodet inte hälla ut det över hela golvet..

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.