Australia
jag såg australia i helgen o jag blev helt till mig detta var nog den bästa filmen jag sett på jätte länge den hade allt romantik spänning o drama..
har ni sett den o vad tyckte ni?
hm…………ja jag tillhör inte fansen. Sevärd - javisst, men alldeles för lång o mellan varven alldeles för seg, så för mig var den sebar o inte mer o jag kommer inte se om den när den kommer på DVD.
Jag tycker den var sevärd, men alldeles för lång. Dom "lurades" ju lite där, man trodde det var på väg att vara slut men sen var den lika lång igen iaf… Bra, men inte så mycket mer tycker jag. Och alldeles för mycket blue-screen.
/Christine
Tyckte också att den var för lång…. Såg den mest för att jag gillar Hugh *asg*
#3 - Ah, så du satt också och dregglade över hans duschscen ;) Kunde det bli mer manligt? Det blev nästan för mycket där ;)
/Christine
#4 Duschscenen var värd varenda krona för biobiljetten *hihihi*

Finns det en duschscen?!
Hahah

Jag tyckte denna film var jättebra. En av de bästa jag sett på länge.
/ Maria. med-arbetare på Sommar
Har sett den, den var väl okej. Tyckte inte om romansen mellan Nicole Kidma och Hugh Jackman så mycket :P

Såg den idag, blev faktiskt förvånad över att den är så bra. Alla skådespelarna var otroligt dukiga, och en favorit är David Wenham! Att den var nästan 3 timmar märktes inte för att jag var så inne i historien.
Och miljöerna är ju helt otroliga!
Grannen såg denna och sa att det var den bästa film hon någonsin sett. Tyvärr har jag inte haft möjlighet att se den ännu, men ser fram emot att se den!
Jag gillade den, men instämmer med er ovan att den kunde ha fått minst 5 andra slut om de velat. Men jag älskar den lilla pojken.
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Tycker den är grymt bra! Om än lite lång..
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Väldigt generös film - manuset hade räckt till att göra en 3-4st olika fullängdsfilmer i olika stilar.
//Zac
Jag tycker det är en väldigt mysig film på ett vis. Lång ja, men det störde inte mig alls.

Jag tyckte också att det var en bra film och det var verkligen mysig. Men i slutet så kändes det att den kunde sluta när som helst.