Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 511 ggr
Stefan
0

Borta med vinden

På söndag klockan 13:25 sänder SVT1 en riktigt gammal klassiker, "Borta med vinden". Jag har faktiskt aldrig sett den så nu tänkte jag passa på! Är det någon som har åsikter om filmen är bra eller dålig? Lång är den ju åtminstone med sina dryga 3 ½ timme…

Pernilla
0

Oh! Tillbringade en sommarnatt med att sitta uppe i mina föräldrars villa och kika på den. Den har ju de facto några år på nacken och det märks ju, men den är lite förtjusande. Jag är glad att ha sett den och kan tänka mig att se om den en dag när jag är förkyld och vill ligga i soffan och dricka varm choklad.

Linda
0

Neeej jag missade det………..

Stefan
0

Grrr..blev inte mycket film i helgen, missade denna också. Får nog se om man kan ta och hyra den på DVD och se någon dag när man har långtråkigt.

Pia
0

Det är verkligen en av de sämsta och mest överskattade filmer jag vet…:( Usch och fy! Första gången jag såg den (ja jag ville sedan ge den en chans till…) var när min gymnasieklass hyrde hela biografen Skandia och var tvungna att se den. Plågsamt var ordet…

rumpino
0

#4 håller med =)  såg den för ett par år sedan o det enda jag minns är att jag tyckte den var trist

Stefan
0

#5 Kanon, nu blir jag ännu mer sugen att se den :) Oddsen talar väl för att jag tycker den är grym när du tycker tvärtom.

rumpino
0

=))

Pia
0

En precis lika trist film, lite i samma genre (men med bättre musik och foto) är enligt min blygsamma mening "Dr Zjivago". Orkar inte ens börja på romanen, efter att ha blvit gruvligt besviken på filmen…

Janson
0

Äsch borta med vinden är ju en klassiker. En film som man måste se! Sen om man tycker den är trist, synd. Jag gillar kostym filmer så jag gillar den, har faktiskt sett den mer än en gång Generad

Pia
0

Jag är också en stor fan av kostymfilmer (karlplågar-filmer har jag hört…:) dock absolut inte denna…:)

HH
0

Boken är bra, filmen är dryg