R.I.P Brittany
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Men fy, det känns som om många unga kända människor går bort. 
_No way! Yes way!
Ja Brittany var ju bara 32 =( Helt sjukt hon var 11 år äldre än mig bara =(
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Sorgligt.
oj, e min fösta tanke 
riktigt tråkigt, tyckte hon va en rolig skådespelare, gillade henne i clueless som e en av min och min bästa kompis kultfilmer.
kommer nog att se den i dagarna nu med henne "bara för att".

Lider med hennes familj.. de kommer inte ha någon rolig jul:/
R.I.P
Mvh Caroline
Medarbetare på Svåra Tider

Jag måste erkänna att mitt första intryck var "Brittany vem?" - men efter ett initialt sök så förstod jag direkt vem det var. En ganska duktig skådespelerska i skuggan av de stora.
Det är alltid tråkigt när en ung människa lämnar oss, speciellt på detta vis som misstänks vara så oerhört onödigt.
En ung kvinna, med starka rykten om missbruk kring sig, dör av hjärtstopp i duschen omgiven av spyor. Det låter onekligen som en överdos av döma kring de kända omständigheterna. Tecken finns på tilltagande missbruk i och med debackel på flygplan, kring sista rollen där hon fick sparken efter några turbulenta dagar.
Vilka minnesvärda filmer har hon då medverkat i? 8 Mile, även om jag tycker hon var bättre i Girl, Interrupted. Riding in Cars with Boys är en annan roll som sticker ut, något som först kändes som en b-film reste sig på nio och blev både fascinerade, fängslande och hängde kvar efteråt. Clueless är väl den största, men ack så förutsägbart och småtrist.
Drop Dead Gorgeous låter hemskt nog som en förutsägelse, men är kanske hennes bästa film. Grym svart humor och ett fjäderlätt anslag genom mockumentary-upplägget.
RIP
//Zac

RIP Brittany Murphy. Detta har stått på min MSN sen igår..

Tragiskt! Hon var otroligt duktig skådespelerska
// Liinda

Så tråkigt tycker jag, har inte sett många filmer med henne men hon var ju så söt och charmig! RIP

Hon är en jättebra i filmen Love and other Disasters, en jättebra film som är sevärd! Tror att den fortfarande visas på TV1000-kanalerna ibland.