Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 4227 ggr
lillNasse
0

New Moon

BÄTTRE ÄN TWILIGHT! mycket mycket bättre! kärlek säger jag :D har sett den två gånger nu, komemr kanske bli en tredje.

Den är helt klart bättre än 2012 mycket bättre,

Man har fått in 141 miljoner dollar på filmen och är 1 i tio top lisstan i USA! otroligt säger jag :D

Om man inte sett den gör de! ;D den har allt! ALLT SÄGER JAG!
nu dör man av längtan tills Eclips kommer ut, 2010 den 30 Juni

FunkyShrimp
0

då slår ju paranomal activity den rätt bra :P över det dubbla ;P
den hade tydligen dragit in 300miljoner dollar i bara usa, och då inte ens överallt^^

har ju dragit in ännu mer nu när den visas utanför usa med.

ChristineL
0

Ehm, var det inte du som tyckte twilight var så överskattad? Och nu höjer du den till skyarna…

FunkyShrimp
0

Hahaha ja det stämmer ju! :D

lillNasse
0

#2 ja jag tycker FANSES BETEENDE är överskattat och att det gör alla galna, men jag har alldrig sagt att jag inte gillar dom, det skrev jag i inlägget också.

Jag säger så här, jag älsakr Twilight saga, men jag blir inte galen över den, jag beter mig inte som en fån eller liknande, jag blir inte besatt av dom som spelar rollerna, bara för att jag tycker den är överskattad betyder inte att jag inte älskar den, men som sagt jag blir inte galen över det hela!

Destany
0

jag har oxå sett new moon o jag måste säga att den var helt underbar =)

Ekorren-perro
0

New Moon = NO ACTION.

Bara prat i hela filmen, och det ända som hände var mellan varulvarna.

Annars inget .. :/

1:an    <----   2:an

Redigerad av Medarbetare pga spoiler utan varning.

~Perro "Ekorren" Kalevra~

~Sajtvärd~Svåra Tider.ifokus~

~The Life Is Full Of Shiit - Dont Be In It~

~Livet Är Aldrig Lätt När Det Är Svårt!~

Mizza
0

hade förväntat mig mer av den filmen faktiskt om jag ska vara ärlig, den va inte så jätte bra som jag trodde att den ska vara och då tkr jag själv att 2012 var mycket mycket bättre.

twilight4ever
0

Jag tycket den var jätte bra. Mycket bättre än Twilight. Fast slutet var ju jätte dåligt. Jag menar man vet ju inte vad hon svarar. Okej, jag vet men det är för att jag har läst böckerna. Men den får 5/5 :)

FunkyShrimp
0

#6 inte schysst av dig att spoila sådär. finns säkert folk som inte sett den än och då är det inte kul att läsa sånt som du skrivit.

Ekorren-perro
0

Tyckte bara alla skulle veta hur dåligt den slutar :)

Men om ni inte vill spoila , så ska man ju inte se trailen heller :P För den är spännande, och filmen är en besvikelse :P

Tycker alla har rätt att veta hur den slutar ( som dock inte har med filmen att göra ) för hade jag vetat hur den slutade , så hade jag inte sett den, utan väntat på 3:an ( ifall det nu blir någon dock ).

Av mig får filmen : -5/5.   Fortfarande en besvikelse.

Den var dåligare än : Katten med Hatten.

Dressan
0

#10 haha.. du har helt rätt^^

Mvh Caroline

Medarbetare på Svåra Tider

Sabrini
0

Det enda bra med New Moon är vargarna. De var faktiskt bra gjorda. :) Söta oxå.

Grodan
0

ja, vad ska man säga… *gäsp* Tungan ute

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Ekorren-perro
0

Hmm..

Vet ej, jag blev väldigt besviken..

lillNasse
0

jag älskar den, gjorde mer efter boken än va dom gjorde ettan så det tyckte jag var super bra! :D

FunkyShrimp
0

#12 haha oj. det jag tyckte va "sämst" med filmen var just vargarna :P
själva 3d:n är inte så bra, men animationen på dom är bra.

Sabrini
0

#16 Nej, de kanske inte är de bästa datoranimerade vargar jag sett men bättre än vad jag trodde. Gämfört med effekterna i första filmen lixx. XD

FunkyShrimp
0

#17 animationerna är bra tycker jag, men själva modelleringen av vargarna är inte den bästa Cool det är två helt olika delar, så vet inte riktigt om du menar hela vargen eller bara animationen.

Sabrini
0

#18 Designen på vargarna tycker jag är bra och snygg. :P Hellre stora fina varg-liknande än halvvargar på två ben.

lillNasse
0

tycker vargarna är perfekta :o tycker att det kunde vart bättre, men kunde även varit sämre så jag är riktigt nörjd ;D tycker dom är sjukt snygga :D

Siggen
0

Jag tycker ettan var bättre än tvåan faktiskt.. Går mest på musiken då, den är så himla fin i ettan, det är musiken som gör filmen.. Dom snålade med fin musik i tvåan tycker jag :P Dock var vargarna väldigt coola måste jag säga!

Mvh Sigrid

Bella-R
0

STOR BESVIKELSE.

Hade förväntat mig mer av filmen.. tycker 1an var MYCKET bättre!

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"