Film iFokus

Film

Etikettbegrepp
Läst 271 ggr
Anken
0

O.T - Önskelista

Nu är det snart jul och jag har redan börjat skriva min önskelista. Önskar ni er något speciellt?

Jag har skrivit upp bland annat böcker, filmer, hörlurar till datorn och en vit spegel från IKEA.  Glad

Azmaria
0

min önskelista ser ut lite som följade:(inte sagt att man får allt)

• Vistlip, theatre of envy album.
  • Nya akvarell pennor
  • harry potter och halvblodsprinsen(bara för att jag har de alla andra ska ja samla klart alla filmer)
  • spargris(har faktiskt önskade till alla jular men har aldrig fått, jag behöver ju en..) :(
  • några böcker(ska fundera ut vilka senare, har int hitta några passliga ennu)
  • pengar :3 hehe..

ett ungefär. Listan kan ju minska och öka ;P

Make Pasta not War, Vee~

ChristineL
0

Degskrapa
Dvd-filmer (Harry Potter och halvblodsprinsen, Public enemies, Inglorious basterds mfl)
Böcker går alltid hem hos mig!

Så spännande var den :P Mest av allt önskar jag att min familj inte ska tjafsa så mycket på julafton som de brukar göra, främst min mamma, det brukar hon vara bra på :/

Anken
0

#1, om du hittar en fin spargris och skriver vart den kommer ifrån så kanske det bli lättare för din familj att veta vad du vill ha. Finns en del roliga på Lagerhaus(stavas?). Bland annat en liten chihuahua med skinnjacka, jättesöt men rymmer dock inte många kronor.

#2, vad är en degskrapa? Tungan uteSkäms

ChristineL
0

#3 - En degskrapa, som man har när man bakar, har kavlat ut massa deg på bordet och ska samla ihop resterna med den typ… :P Jag förstörde nästan vårat köksbord när jag gjorde saffransbullar pga att jag inte hade någon degskrapa :P

Degskrapa

Anken
0

#4, jaha, då tror jag att jag förstår. Låter ju som en praktisk grej.  Glad

flikkan
0

På min önskelista finns aallt möjligt!
Några ex:
Keyboard
Twilight böckerna på engelska
Ny mobil
En massa skivor med t.ex Muse, Paramore, 100 Monkeys
sen så är det mest påslakan o sånna tråkiga saker :)

Saga85
0

I år önskar jag mig ingenting. I familjen har vi kommit underfun med att vi är för många (11 vuxna, 1 barn), och flera av oss har dålig ekonomi, så istället kör vi på hemlig tomte och ska köpa till 2 var (en större, en mindre present). Så det blir inga önskelistor där.

Det var lite knepigt när jag var och julhandlade med min syster dock, eftersom det ska vara hemligt vem man har fått.