Film iFokus

Film

Etiketter: filmtipsfilmsnack
Läst 1777 ggr
AnneN
0

Grottbjörnensfolk

Är den filmen bra?

Såg att den ska vara ikväll på TV4 film, men har inte sett den filmen förr och inte läst böckerna heller, har bara hört talas om böckerna.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

mackeNR1
0

ah såg dom första 10 minutrarna, men morsan ville se på ghostwhisperer så fick inte se den xD

elyse
0

Nej, varken filmen eller böckerna är någon höjdare, är min personliga åsikt. Om man vill se/läsa något utan att behöva tänka efter så mycket så är det dock att rekommendera, dvs det är en ganska simpel och förutsägbar historia.

mikeiko
0

Tantsnusk :)

Haha, nej men seriöst, jag har hört att den ska vara riktigt riktigt dålig.

svava
0

Jag tycker att filmen inte hade med det som den borde, för att man skulle förstå den, om man inte har läst boken.

Jag tycker att första boken var helt ok.. såpass att den får i alla fall en 6/10

sedan kom andra, den var sådär en 4/10

dom andra böckerna är inte alls bra.. Om man inte gillar att läsa om hur dom har sex.  Det är inte mycket som skrivs i dom som inte har med sex att göra..

svava

Mari
0

Haha jag tyckte att alla böckerna var bra, fast blir lite väl mkt tantsnusk som man kan bläddra förbi :-)

Filmen tänkte jag se igår men ångrade mig då jag hört att den ska vara riktigt usel. Fast någon gång ska jag se den, vore kul att se om den är något lik boken eller inte.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

svava
0

Ja men jag tycker inte att filmen är usel.. men jag har ju läst boken och då är det ju som sagt en helt annan upplevelse..

Aiwendil
0

Jag visste inte ens att den fanns på film, om det nu är å att den är baserad på boken Gropttbjörnens folk? Isf måste jag nog tipsa min mamma som älskar dessa tjocka böcker.