Film iFokus

Film

Etikett: thriller
Läst 1456 ggr
Faidra
0

Skräckfilmskväll

Jag var i fredags-lördags på en skräckfilmskväll i Spånga i helgen. Tror vi var ca. 70 pers, men alla stannade ju inte kvar hela natten, även om jag gjorde det.

Var riktigt kul faktiskt, men det är ju lite synd att skräckfilmer helt enkelt inte är min grej, jag blir nästan aldrig rädd :(

Filmerna jag kommer ihåg att vi såg:

• Fredagen den 13:de (som var temat på kvällen)
  • Mirrors
  • ZombieStrippers
  • Unborn
  • Mio min Mio (morgonen efter, när alla var trötta på skräck :D

Vi såg fler filmer, men det här var iaf dom jag kom ihåg :)

Vad tycker ni om dessa filmer? Jag kan ju säga att jag tycker att både ZombieStrippers och Friday 13:th var otroligt dåliga! Inte läskiga överhuvudtaget (tycker jag då) och inte ens en vettig handling!

FunkyShrimp
0

ZombieStrippers är ju inte ens en skräckfilm :P
det är en parodi på zombiefilmer ;P (hör bara på namnet :P)

Faidra
0

Jaja, dom räknade den som skräck iaf, eftersom att dom visade den då.

och ja, det var faktiskt några som skrek :D

moondancer
0

Heh, Mio min Mio är ju så dålig att den kan ses som ren skräck, speciellt när den är dubbad till svenska.

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

[MissDiss]
0

Unborn är skön :P

Faidra
0

#3 usch, hatar den delen som är inklippt, att man verkligen går på sånt när man är liten!?

moondancer
0

Borde vara dags att göra en ny variant av den filmen. Synd att Tage inte finns kvar, han gjorde ju ett sånt sjukt bra jobb med Ronja.

Men nu ska jag inte kapa tråden med en massa prat om Astrid,  här ska pratas skräck ju.

Av de skräckfilmer som räknades upp där har jag faktiskt bara sett fredagen den 13nde…det måste åtgärdas!

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

FunkyShrimp
0

#3 mio min mio är skitbra ju! :O vad säger ni…..