Star Trek
Igår var jag och såg Star Treks elfte film. 2 timmar som de hade fyllt ut med en bra film som inte hade några downs.
Inte den bästa Star Trek filen men helt klart ok. De hade fått till karaktärerna rätt bra och flera av dem riktigt bra. Spoks karaktär var nog bäst. Dr Bones var inte så dålig han heller.
Kan rekommendera filmen till Trekkisar m fl.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

Hej. Såg film i dag. Tyckte den var helt ok….
hm…….tror jag avvaktar till den kommer på DVD, men se den ska vi ju helt klart, för vi har ju alla de andra filmerna i samlingen (Dock bara en av serierna komplett - "Next generation")
Det tog tid innan vi fick ihop allting av Star Trek. Flera år. Har alla filmer och alla serier till och med den tecknade. Och det kostade en slant också.
Wrooom!

Hua ingen film som kommer ses på bio, men eftersom sambo tycker om dom så hamnar dom i dvd hyllan sen =)
// Liinda
#3 Ja de serierna har ju dessutom varit förhållandevis dyra så jag förstår att det tagit både tid o blev dyrt. Nu kommer de ju mer o mer i nyrelease o då brukar ju priset vara humanare, men det blir ändå en hel del pengar av det.
Att vi inte samlat alla Star Trek serierna beror inte på att vi inte skulle vilja ha dem, utan att det finns så många andra serier som vi också vill ha

Jag vet!
Samlar på andra serier också!
Wrooom!

Nu har jag allt som går att köpa inom Star Trek
Jag är stort fan …
Fullkomligt älskar Star Trek, så sista filmen var för mig en riktig höjdare..
Rekomenderar alla att även se serien Enterprice.
svava
Har du den här också? 
Wrooom!

JAPP
hehehe..
eller den är på väg, kommer väl i veckan.. jag har en hel del memorabilia …
Trekki for ever… det är jag det…
Tänk, jag såg sista säsongen på orginalserien när den sändes för första gången….
*LoL* gammal i gården

Min mamma kollade alltid på Star Trek på Tv när jag var yngre. Hahah. Jag tyckte alla såg så konstiga ut så jag ville inte se serien. 
På tal om Star Trek så visas filmen "Star Trek : Nemesis" inatt på TV4. Är serien och filmerna samma skådisar och karaktärer förresten? Den här filmen är tydligen från 2002.
Star Trek Nemesis är Kapten Picard, Comader Riker och hela besättningen från The Next Generation. Riktigt bra film faktiskt. Inte Star Treks bästa dock.
Wrooom!

#11, ah okej.
Vilken är bästa filmen tycker ni då?

Jag måste säga First Contakt.. Det är oxå med TNG besättningen
hörrö sissi du glömde den viktigaste av alla… Data.. 'ler'
Orginal besättningen är Kirk och Spock och Bones ..De första 6 filmerna. Dom har gått på TV nu en tid på 4an..
Tng Besättningen är den filmen som kommer ikväll..
kram
Wrooom!