hjälp mig...
För några år sen såg jag en film.
jag tror handlingen var nåt sånt här :
en tjej som har designat någon dator grej blir kidnappad från sin skola av någon galen dator kille som vill ha hennes dator grej.
och den kidnappades syster får ett kort av den kidnappades systers kill kompis på skolan.
på kortet står det något namn på en kille.och han har haft nåt hjärt problem sens han var liten så han har någon metall grej på bröstet som hjälper hjärtat.och gör att han kan göra massa konstiga saker som att bli osynlig och sånt tror jag. killen bodde i ett stort hus och han har ungerfär ett hologram av en tjej på stora skärmar i huset och som ungerfär lever fast i en datorn.
och systern satt in kortet i en datorn och då hamnade hon i ett rum med en skärm. och då var killen på en skärm framför henne eller nåt och hon såg nästan precis ut som killens dator tjej. systern berättade vad som hänt. och han gick med på att hjälpa henne.
galna killen som kidnappade systern hade några maskiner på några metall stolar som kunde göra att man hamndae inne i datorprogram. men den skulle bara funka med tjejens maskin.
Det låter nog ganska konstigt och så men hoppas någon vet vad det är för film. för det är så iriterrande att inte komma på filmen. jag tror det var ungerfär en blandning av science fiction, action och kanske drama.
HJÄLP !!!