Film iFokus

Film

Etikettthriller
Läst 1777 ggr
NettanLindholm
0

The Strangers

Är det någon som har sett The strangers?
Har hört att den ska vara en av de läskigaste filmerna som kommit ut under senare tid.

Ska se den nu under veckan och känner redan att jag kommer bli vääldigt rädd! är rätt lättskrämd av mig och blev t.o.m uppskärrad av Trailern ;) haha

Så, om du sett den, vad tkr du om den? :)

Anken
0

Hm, känner igen namnet men om någon drar en kortis vad den handlar om så kanske jag kommer ihåg? För lat för att googla. Flört

NettanLindholm
0

här är hemsidan: http://thestrangers.se/
finns bilder och går att läsa handling :)

Anken
0

Åh, jo, jag känner igen bilderna så jag vet vilken det är. Alltså jag har typ alltid kollat klart på filmer oavsett hur obehagliga dom är men den här filmen var inte rolig, jag var tvungen att stänga av..hehe, har dock hört att andra tycker att den inte var så läskig.

Tror det finns en tråd om den här filmen redan om jag inte minns fel. Använd sökfunktionen så hittar du nog mer.

=)

rockygubben
0

Jag såg den idag,men jag tyckte den inte var läskig snarare konstig.

NettanLindholm
0

#2 försökte söka med fick inget resultat alls :)
okej, då får jag se hur mycket jag klarar av då :p kommer att "hyra" in massa folk som får hålla mig sällskap..

#3 okej :)

Mari
0

Har inte sett den men blev väldigt sugen att kolla på den efter att ha kollat in hemsidan :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

WiktZac
0

Se originalet istället - oerhört mycket bättre, på alla sätt.

//Zac

NettanLindholm
0

Nu har jag sett filmen! o_O

Såg den igårkväll med några kompisar och j**lar vad rädd jag var!
Jag är väldigt, och då menar jag vääldigt lättskrämd av mig och det blev ju inte bättre av att två av mina kompisar är precis likadana.. så tror att vi skrämde upp varandra en hel del! :P

Jag satt och skakade, typ halvtjöt och skrek som jag vet inte vad xD
men det var en väldigt bra film tkr jag ;)

helt klart sevärd!

Saga85
0

Originalet är riktigt bra, visste inte ens om att det fanns en amerikansk version. Tur att jag missade det Flört

svava
0

personligen tyckte jag den var förutsägbar och långtråkig..

svava

Pleasant
0

Har också sett den, enormt tråkig, inte ett dugg läskig.. Vad är det med skräckfilmer som kommit ut nu de senaste åren? Inte många som är bra eller ett dugg läskiga, beesviken till max!

Medarbetare på Filosofi.ifokus & Tonåringar.ifokus

Min blogg: Miijauh