Filmer jag sett i veckan
Jag har sett en massa filmer i veckan. Någon som sett dessa och har åsikter om dom? Jag är kräsen men jag ser det mesta och bildar mig en uppfattning efteråt, bäst av dessa filmer var Lucky Number Slevin.
Poseidon (2006, med Kurt Russel) Känns som man sett den förrut, påminde för mycket om Titanic. Handlar om en skeppsolycka.
Lucky number Slevin (2006, Bruce Willis, Morgan Freeman, Lucy Liu) Kanonbra! Jag gillar filmer där man blir överraskad och som har en annorlunda story. Filmen handlar om en kille som vill hämnas.
Mission Impossible 3 (2006, Tom Cruise) Tråkig, action som man sett förrut, men jag gillade inte heller 1an och 2an. Gillar man föregångarna så gillar man nog denna, den har fått bra kritik.
Inside man (2006, Denzel Washington, Clive Owen, Jodie Foster) Kändes lite lång men den var helt okej. Handlar om ett bankrån med ett annorlunda motiv.
The hills have eyes (2006) Skräckis, hyffsat läskig. Handlar om en familj som åker på semester men blir överraskade av tokiga missbildade kanibaler. Påminde om Texas chainsaw massacre.
Inside man såg jag häromdan och tyckte den var bra.. Gillar filmer som man inte riktigt vet ska hända hela tiden..
The hills have eyes såg jag för några veckor sen.. Den tyckte jag var bra.. Spännande + att den utspelade sig lite på samma sätt som Fallout spelen.. Gillar sån miljö.. :)
Jag som tyckte MI3 var den bästa Actionfilmen på mycket länge.
Inside Man var också suverän, men jag gillar ju Spike Lee väldigt mycket.
Mvh // Johan

har sett ett par av de du räknar upp. luck number orkade jag inte ens se klart då jag tyckte den var så dryg =)
MI3 blev jag glatt överraskad av. ettan o tvåan gilla jag inte alls men denna var skoj. bra action.
inside man var en lite kul rånfilm för omväxlingensskull.

Såg Slevin nyligen, Morgan Freeman och Ben Kingsley visar varför dom är Oscars-vinnare i en helt obetalbar scen tillsammans. Suverän rulle.
Poseidon var inte så himla bra. Seeg.
Inside Man var riktigt bra tycker jag. Spännande och ganska annorlunda.
The Hills have eyes var okej. Inte så bra som jag trodde men okej. Ingen sån där film som sätter sig. Men en helt okej skräckis