The Hills
En tråd för alla som älskar The Hills :) då är jag en av dem .
Undra hur det kmr vara utan L.C ..
19 September tror jag att The Hills 6 säsongen kmr ut .)

ska dom fortfarande göra the hills utan lauren? :S trro itne det blir bra då, hon är ju typ huvud personen :o
hahha , visste du inte att Kristin Cavallarie tar hennes plats ? , men jag kommer ändå forsätta kolla på det . Kristin brings drama !
Jag föredrar "The City", tycker att Whitney verkar vara en väldigt fin människa.

Jag tycker om båda serierna(the hills & the city) faktiskt men Olivia i The City är grymt irriterande.
Jag gillar ingen av serierna. Blir ärligt talat ganska uttråkad av dom…

Ja, alltså det händer ju inte så mycket i de men det är bra tidsfördriv tyker jag. Brukar kolla på serierna på mtv.com så slipper man passa tider, hehe. =P
Jaha :)
Har aldrig fallit för The City och hoppas att The Hills blir bra ändå…
Kolla in min blogg om THE CITY
#7 men det finns ju en kategori om tv-serier här på film.ifokus, då måste h*n ju få skriva om tv-serier här! Hade förstått om det inte hade funnits en sådan kategori, men nu finns det ju det.

Självklart får vi skriva om tv-serier här inne, men om man vill ha lite mer utförligt om serier och mer respons/fakta så är såklart Tv.iFokus ett bättre forum för de trådarna. Men jag har inget emot att snacka serier här inne, hehe. 

men L.C är ju fortfarande med? har kollat på dom nya och hon ahr ju inte direkt slutat vara me :P
Haahaha , du kollar säkert på mtv den svenska då det är hennes sista säsong på The Hills . Men vid säsong 6 då är Krisitin.C tagit över hennes roll .