Film iFokus

Film

Etikettertvseriewebbserie
Läst 1656 ggr
Mirzadancing
0

The Hills

En tråd för alla som älskar The Hills   :) då är jag en av dem .

Undra hur det kmr vara utan L.C  ..

19 September tror jag att The Hills 6 säsongen kmr ut .)

lillNasse
0

ska dom fortfarande göra the hills utan lauren? :S trro itne det blir bra då, hon är ju typ huvud personen :o

Mirzadancing
0

hahha , visste du inte att Kristin Cavallarie tar hennes plats ? , men jag kommer ändå forsätta kolla på det . Kristin brings drama !Oskyldig

elyse
0

Jag föredrar "The City", tycker att Whitney verkar vara en väldigt fin människa.

Anken
0

Jag tycker om båda serierna(the hills & the city) faktiskt men Olivia i The City är grymt irriterande.

Faidra
0

Jag gillar ingen av serierna. Blir ärligt talat ganska uttråkad av dom…

Anken
0

Ja, alltså det händer ju inte så mycket i de men det är bra tidsfördriv tyker jag. Brukar kolla på serierna på mtv.com så slipper man passa tider, hehe. =P

isabelle_
0

Detta hör hemma på TV iFokus, där har vi en sajt och till och med en artikel om The Hills.

Mirzadancing
0

Jaha :)

Shallow
0

Har aldrig fallit för The City och hoppas att The Hills blir bra ändå…

Mirzadancing
0

Kolla in min blogg om THE CITY

www.mtvcity.blogg.se

Faidra
0

#7 men det finns ju en kategori om tv-serier här på film.ifokus, då måste h*n ju få skriva om tv-serier här! Hade förstått om det inte hade funnits en sådan kategori, men nu finns det ju det.

Anken
0

Självklart får vi skriva om tv-serier här inne, men om man vill ha lite mer utförligt om serier och mer respons/fakta så är såklart Tv.iFokus ett bättre forum för de trådarna. Men jag har inget emot att snacka serier här inne, hehe. Flört

lillNasse
0

men L.C är ju fortfarande med? har kollat på dom nya och hon ahr ju inte direkt slutat vara me :P

Mirzadancing
0

Haahaha , du kollar säkert på mtv den svenska då det är hennes sista säsong på The Hills  . Men vid säsong 6 då är Krisitin.C tagit över hennes roll .