Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 1751 ggr
Mari
0

Zombieland

Någon som ska se/har sett denna film?

Tror ni att det är värt att se den på bio?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

LiindaH
0

Har inga planer på att se den på bio, men vi ska handla hem den när den kommer på dvd

// Liinda

Anken
0

Samma som #1 här. =)

Mari
0

Hm varför vill ni inte se den på bio?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

LiindaH
0

Jag tycker det verkar vara en bra film åh ha hemma.
Därav jag inte ser den på bio!
Dom filmerna jag kollar på bio är filmer jag tror jag bara vill se en gång.
Inte en film som är "värd" att ha hemma men som man är sugen på att se :)

// Liinda

Mari
0

#4 Aha :) Jag brukar tänka tvärs om, att det är bättre att gå på bio för att sen få sig en uppfattning om filmen är värd att ha hemma. Det är ju oftast dessutom billigare att gå på bio (och en upplevelse!) än att köpa hem filmen sen när den släpps på dvd och då märka att filmen inte var något att ha

Fast är orolig över att denna inte kommer visas på bion här hemma. De brukar bara visa storfilmer och barnfilmer, rätt liten stad :(

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

LiindaH
0

Ah så tänkte jag också förut, det funkade ganska bra.
Men så blev man ju bara mer besviken över att det inte var samma sak att se den hemma som det var på bion.
Därför har jag börjat göra så här istället :)

Det kan du ju kolla på hemsidan

// Liinda

Mari
0

#6 Det står inget där vad jag kan se att den kommer visas, kanske syns om någon vecka? Tror då inte att de kommer visa den samma dag som det är premiär :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

LiindaH
0

När man kommer in på sj´s hemsida så kan man ju välja stad, åh där står det vilka filmer som visas :)

// Liinda

Tina-A
0

Jag ska se den. Gillar inte zombiefilmer så mycket då det är så mycket påhitt, men eftersom jag tror att solenum snart börjar spridas på riktigt så har jag börjat kolla lite på zombiefilmer nu. Låter säkert lite galet ;)
Men det är iaf inte förän nu jag börjat intressera mig för zombiefilmer egentligen eftersom jag inte fått reda på att dom hittat solenum förän nu, och då blir ju zombies lite spännande! Mycket strunt i filmerna men whattahell liksom :P Solenum är alltså ämnet man hittat som gör människor till "zombies". Men det forskas fortfarande en del på det.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]