Film iFokus

Film

Etikettaction
Läst 1981 ggr
Anken
0

Bourne-weekend

Tre dagar i rad visas Bourne-filmerna med Matt Damon i huvudrollen, som en föredetta agent med minnesförlust. Han försöker ta reda på sin identitet och vad som har hänt honom. Filmerna visas på Tv3.

Första filmen visas idag kl 22:05 och den heter The Bourne Identity.

Andra filmen heter The Bourne Supremacy och den visas imorgon kl 22:30.

Tredje filmen i serien heter The Bourne Ultimatum och den visas på söndag kl 21:00.

Ni som inte har sett dessa filmer borde göra det, personligen tycker jag att de är väldigt bra.

EMMA-94
0

håller med alla som inte har sett dom borde det för jag tycker att dom är väldigt bra=p

FunkyShrimp
0

jag har sett 2 av dom :P den tredje vet jag inte. men möjligt det med^^

Jättebra iallafall! :D

LiindaH
0

Ja jag hade inte tid eller lust att se dom under helgen, men sambon satt på söndagen som ett litet barn framför bolibompa och tittade.

// Liinda

Anken
0

#3, Haha, bollibompa, du skojade eller? :O ^^

Men du har sett filmerna förut eller kanske inte din typ av film?

LiindaH
0

Anken… Han satt som ett litet barn gör när dom kollar på bompa.
Han kollade på filmen ;P

// Liinda

Anken
0

#5, ahaaa, hahahah, jag är lite seg..Flört

LiindaH
0

#6: Ingen fara…. Jag förstår.. Jag förstår…

// Liinda

Saga85
0

Isch, jag har väldigt svårt för den där serien. Har försökt kolla på första filmen, men orkade inte med den. Men jag hade en lärare som var i Bourne-frälst, så han gick igenom slutscenerna i sista filmen och analyserade lite. Så jag vet hur den slutar och slipper se hela Oskyldig

Anken
0

#8, han gjorde VAD? Herregud vad sur jag skulle blivit, man berättar ju inte slutet på en film! Förvånad

Saga85
0

#9 Jag läste Medieproduktion med inriktning manus, så det ingick i utbildningen att "förstöra" diverse filmer Flört

Anken
0

#10, åh, okej då förstår jag. Men endåå, haha. ^^