Bourne-weekend
Tre dagar i rad visas Bourne-filmerna med Matt Damon i huvudrollen, som en föredetta agent med minnesförlust. Han försöker ta reda på sin identitet och vad som har hänt honom. Filmerna visas på Tv3.
Första filmen visas idag kl 22:05 och den heter The Bourne Identity.
Andra filmen heter The Bourne Supremacy och den visas imorgon kl 22:30.
Tredje filmen i serien heter The Bourne Ultimatum och den visas på söndag kl 21:00.
Ni som inte har sett dessa filmer borde göra det, personligen tycker jag att de är väldigt bra.
håller med alla som inte har sett dom borde det för jag tycker att dom är väldigt bra=p
jag har sett 2 av dom :P den tredje vet jag inte. men möjligt det med^^
Jättebra iallafall! :D

Ja jag hade inte tid eller lust att se dom under helgen, men sambon satt på söndagen som ett litet barn framför bolibompa och tittade.
// Liinda

#3, Haha, bollibompa, du skojade eller? :O ^^
Men du har sett filmerna förut eller kanske inte din typ av film?

Anken… Han satt som ett litet barn gör när dom kollar på bompa.
Han kollade på filmen ;P
// Liinda

#5, ahaaa, hahahah, jag är lite seg..

#6: Ingen fara…. Jag förstår.. Jag förstår…
// Liinda
Isch, jag har väldigt svårt för den där serien. Har försökt kolla på första filmen, men orkade inte med den. Men jag hade en lärare som var i Bourne-frälst, så han gick igenom slutscenerna i sista filmen och analyserade lite. Så jag vet hur den slutar och slipper se hela 
_No way! Yes way!

#8, han gjorde VAD? Herregud vad sur jag skulle blivit, man berättar ju inte slutet på en film! 
#9 Jag läste Medieproduktion med inriktning manus, så det ingick i utbildningen att "förstöra" diverse filmer 
_No way! Yes way!

#10, åh, okej då förstår jag. Men endåå, haha. ^^