Film iFokus

Film

Etikettthriller
Läst 1896 ggr
Stephanie-D
0

Drag me to hell

Nån som vet om filmen Drag me to hell är bra? :) Funderar på att se den på bio men vet inte om den är värd att se? 

(eftersom detta är första gången jag är inne på film.ifokus så vet jag inte vilken grupp denna tråd ska ligga i)

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

Moa-16
0

Har inte sett den. Men den verkar ju bra…….

Stephanie-D
0

Ska kolla på den nu :P

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

Stephanie-D
0

Kollade på den nyss och jag tyckte den var bra :P

/ Stephanie-D

linhof
0

ja upplever att den skulle vara bra, men recentionerna är väl inte så lysande…. skräck komedi… typ…

Stephanie-D
0

Jag tycker inte att den var så himla mycket komedi, men en gång började jag gapskratta.. (Ni förstår nog när om ni kollar på filmen).

/ Stephanie-D

linhof
0

får nog kolla den då…. Flört

Link-
0

En helt OK film. Det är ingen komedi, men nog skrattade jag till ibland. Glad Mer äcklig än läskig.

JennyR
0

Tyckte den var ok, men inte mer än så. Ganska förytsägbar handling.

Ixion
0

Låter som att den är sevärd =) gillade ju evil dead filmerna med Sam Raimi och trailern för filmen är bra.

Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

rockygubben
0

Jag ska se den ikväll.Skrattande

Sputte
0

Riktigt urusel film må jag säga!

linhof
0

den dög… men inte värd att gå på bio o betala skjortan för o se…

IdaSteel
0

Tycker den är som en Evil Dead i nutid = inte så bra. Hade väntat mig lite mer utveckling nu… Evil Dead var grym när den kom! Och är fortfarande med tank på hur gammal den är. Drag me to hell kommer tyvärr inte i närheten :)

rockygubben
0

Jag tyckte den var bra!

Grodan
0

Den duger

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

emoflickan
0

Ärligt, sam raimi är Gud, men detta var en grym besvikelse. Inte ett dugg blodig, och var är dessa scener som man ska koppla till 80-talet?? Ingenstans! ..hade sett fram så mycket att få se denna…är bara glad att jag inte slösade biopengar på den.