Film iFokus

Film

Etikett: begrepp
Läst 312 ggr
ferretgirl
0

Kolla vad jag fick idag.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!!!

Måste bara få visa vad jag fick idag från Extrafilm. Historien bakom var att jag i söndags på kaninutställningen fick syn pen en tjej som dels hade en tröja med en kanin på, inget ovanligt tycker ni kanske. Men denna var lite speciell, så jag var bara tvungen att höra var hon hade köp den. Hon visade en väska med samma kanin på, och då blev jag ännu mera nyfiken och var bara tvungen att få veta var dom hade köpt dom. Då sa tösen mamma att dom hade köpt dom via Extrafilm, så när jag kom hem söndag eftermiddag gick jag raka vägen in. Såg då att man kan göra både T-shirt, väskor, muggar och andra grejer med sina foto på. Så jag laddade upp några foto också beställde jag en T-shirt och 2 väskor, den ena väskan ska ev. ha till min nya bärbara dator om den får plats där i. Den andra ska ha som en vanlig axelväska.

Christel.

ferretgirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är den i närbild

[poppen]
0

Fin!

[Torrboll]
0

Åh, så fin! (:

mariva
0

Jättefint! Tack för tipset!

Saga85
0

Naw, så sött Kyss

Har man tillgång till skrivare kan man lätt göra egna tryck. Bara att köpa transferpapper på t.ex. Panduro (139 kr för fem A4-papper), skriva ut sina bilder, klippa ut och stryka på.