Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 817 ggr
johan
0

Tips på Action

Jag är sugen på lite bra Action. Vilka är egentligen de bästa actionfilmerna som finns på DVD?

Mvh // Johan

Citron
0

Jag tycker Man on fire är otroligt bra. Action finns det ju också massor utav i den filmen.

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Stefan
0

Instämmer i Man on Fire. Annars har du ju klassiker som Terminator-filmerna och inte att förglömma Heat! Fast de har du väl redan :)

Pia
0

Lite lättsmält action är Sahara, med Matthew McConaghauey (eller hur han nu stavar namnet…:), Penelope Cruz, Steve Zahn m fl. Ingen höjdarfilm skådespelarmässigt eller ens i storyn, men ganska spännande och rolig för stunden, ja lättsmält.

johan
0

Man of Fire har jag inte sett.. Det är den med Denzel Washington va? Fick inte den rätt mycket kritik för att den blev så omotiverat våldsam och rå?

Termanator är alltid rätt. Speciellt tvåan. Heat är verkligen kvalitet. Robert De Niro och Al Pacino i samma film. Mums!

Mvh // Johan

Erik
0

Våldsam och rå… Lite, kanske, men jag tyckte nog också att den var ganska bra. Tycker det ska till gansk mycket för att filmvåld ska bli störande nu för tiden. Man kanske börjar bli lite avtrubbad…

bjorsa
0

Jag behöver tips på nya actionfilmer som är bra ,siiter just nu med att försöka göra en filmlista på brafilm.com men kommer inte på nya filmer bra actionfilmer såg collateral nu sist å den var halvdan så säg lite bra action filmer som är nya typ max 12 mån sen dom kom på dvd

mvh/bjorsa

johan
0

Collateral tyckte jag var riktigt bra faktiskt. Vad var det du inte gillade?

Mvh // Johan

bjorsa
0

Vet inte vad som var fel jag eller filmen men jag började tänka på annat när jag såg den dvs tappade intresset men kan ju ha andra orsaker men jag tolkade det som att den inte var så bra men kanske om jag sett en anna dag vad vet jag.

mvh/bjorsa

johan
0

Ibland kan det ju bli så att man tror att en film är en sak och när det visar sig att den är något annat blir man besviken.

Jag tycker både Tom Cruise och vad-han-nu-heter var otroligt bra i filmen. Handlingen gillade jag också.

Jag tycker du ska ge den en chans till.. :)

Mvh // Johan

Niklas
0

The negotiator är rätt bra fast det är kanske inte action egentligen.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Luckyman
0

Här kommer lite rekommendationer:

• Kill Bill filmerna
  • Matrix filmerna
  • X-men 2 (mkt bättre än 1an)
  • Flying daggers (grym)
  • The Bourne filmerna (Identity & Supremacy)
  • Guds stad (grym!)
  • Fight club
  • Hero
  • Azumi
  • Pusher II
  • Kiss of the dragons
Saber
0

Fist Of Legend med Jet LI

Erik
0

#12 - Appropå "lite rå"? =P Jag gillar visserligen också den, men det ser ut att göra rätt ont på några ställen…

Kaj
0

Bad Boys II

Va mycket bilar de kraschar och alla ser ut att damma rakt in i kameran. Såg att du Johan även nämnde Bad Boys II i ditt inlägg om Bästa biljakterna

rumpino
0

#12 saknade gamla jet li filmer i kedjan, bara o hyra upp allihopa så har du mycket härligt framför dej  =)

shaolin master har jag för mej min favvis heter