Transformers: Revenge of the fallen
Såg fortsättningen på Transformers idag och den var sjukt bra! Faktiskt bättre än ettan enligt mig! Ni som inte ser den missar verkligen något… jag både skrattade, grät och höll för andan på biografen! Sountracket är också otroligt bra.
Har du sett Transformers filmerna? Vad tycker du om dom?
Låter lovande, för vi har bokat biljetter tills på måndag.

Faktiskt bättre än ettan? Tyckte ettan var skit, inte mycket som kan vara sämre. (kommer antagligen se tvåan ändå
)

#1 Åhh vad kul! Jag vill se den igen och igen och ingen 
#2 Haha alla tycker vi olika… men jag tycker verkligen att du ska se tvåan endå!

självklart, så fort jag kan streama den till hyfsad kvalité nånstans

har sett ettan och älskar den ;D så ska defenetift se tvåan, men om det blir på bio eller dvd får vi se (sak i alla fall köpa den när den kommer ut) ;)

#6 Jag med! ;) Måste köpa den!

Ska se den idag :) Hoppas verkligen det ni säger stämmer ;D
Såg den med Gemela (tvillingar) tyckte den var jättebra! Mycket bättre än ettan!
Vi såg den ikväll o sonen o hans kompis var helnöjda o håller med om att 2:an är bättre än 1:an o det tycker nog även jag, även om jag trots att jag är ett stort actionfreak ibland tycker att det blev så mycket action att det nästan kollrade bort en från handlingen, men klart sevärd var den i alla fall
#10kan hålla med dig lite där med mycket action. Lite mindre hade vat mycket bättre :)
Igår såg jag äntligen filmen och jag är helnöjd med mitt biobesök. Filmen var bättre än jag hade förväntat mig, även om jag tycker ettan var bättre.
Det som främst gjorde filmen sämre än ettan var att man istället för ett dussin robortar så hade man femtioelva att hålla reda på. Allting var mycket snyggt, men det var svårt att hålla koll på allt…
*inte riktigt en spoiler utan mer en kommentar om sista scenen innan eftertexterna*
Ett stort plus var att den slutade mindre störande än den förra. Det vill säga Sam och Mikaela befann sig inte på Bumblebees huv och var romamtiska. 
Har sett den och tycker den är jättebra!

Jag har inte sett filmen än men vill absolut se den. =)