Om en pojke
Börjar precis nästan just nu på TV3… Åh vad jag tycker om den, kanske skall jag se den ännu en gång…:) Otroligt rolig, gullig, ledsam, sorglig, verkligen en härlig blandning. Och Hugh Grant spelar inte riktigt sin gamla vanliga variant av förvirrad, godhjärtad, klumpig engelsman heller - vilket kan vara ganska trevligt som omväxling…
Har ni sett den, vad tycker ni om den?
Kan bara hålla med. Den är bra. Tillsammans med Love Actually en av Hugh Grants bästa filmer.
Men varför har killen så mycket rött läppstift?
Mvh // Johan

Har den lilla killen läppstift? Är du säker på att färginställningen inte är fel på TV:n?:) Nu måste jag ta och kolla…
Fyra bröllop och en begravning är han suverän i också, men det var väl kanske så där innan man blev lite trött på hans typiska Hugh-roller…
Normalt brukar han bara vara präktig och himla med ögonen och ha endast två uttryck:
-Riiiiight
-Brilliant
Mvh // Johan

ingen fan av HG men denna är schysst! han passar faktiskt bra i rollen tycker jag.

Brilliant är annars ett himla bra uttryck för mycket:)

Om en Pojke, är jättebra!! Vad mer finns att säga…
MVH HH
Såg filmen på bio. Trillade nästan ur stolen av skratt när han sänkte fågeln med hans mammas hembakade murbruk till bröd..
Jag gillar också filmen. Har den till och med på DVD.
Vänliga hälsningar
Niklas

Jag tycker också om den, men den bygger rätt mycket på HG's brittiska accent. Jag såg den dubbad till tyska en gång och då finns ingenting kvar av den braiga filmen.