Filmtips!
På lördag kl 20:00 går en jättebra film på tv4+!
(Kopierat från tvplaneten.se)
Eternal sunshine of the spotless mind
Amerikanskt drama från 2004. Den blyge och tillbakadragne Joel Barish vaknar en dag i februari och bestämmer sig för att inte gå till jobbet. I stället går han till stranden där han träffar den frisinnade Clementine Kruczynski och efter att ha umgåtts en hel dag följer hon med honom hem. Ju mer tid de tillbringar tillsammans desto säkrare blir Joel på att de har träffats förut. Sakta men säkert börjar han få minnesbilder av att han och Clementine har haft ett förhållande, men hon tycks inte känna igen honom alls. (Jim Carey och Kate Winslet är huvudpersonerna)
En av mina favoritfilmer! Kan tyvärr inte se den på lördag men om ni kan - se den!
Oh, jaa! Ska göra allt för att övertala pojkvännen om att se den! Han har sett den en gång och gillade den inte medan jag tycker den är underbar!
/Christine
hm……….låter som något att se, får nog allt försöka övertala de övriga om att den kan vara sevärd

Den är jättebra!
Äsch jag blev nerröstad
Familjen ville se CSI Miami istället så det blev några avsnitt som vi betade av istället.
Jag blev också nedröstad :( Men övertalade karln om att ladda ner den så vi kan se den utan reklam istället
/Christine

#5 Jag var inte hemma då den gick på tv :( Så min karl ska också ladda ner den åt mig :D Bra att ha den på dvd så man kan se den om och om igen ;)