Twilight 3 - Eclips
tror jag dör! det måste vara ett skämt, igår så hittade jag och min sysster en fan made eclips trailer med snuttar från ECLIPS! helt otroligt! först blev vi lite fundersamma för det var inget som liknade något från andra boken…DÅ kom vi på att det är mer likt tredje boken! ALLVARLIGT, KAN DE VA SANT?! jag tror jag dör! varje gång jag ser på den "trailern" får jag en hjärt attack, gråter nässtan varje gång jag ser den!..kan inte tro att det är sant… :'O
Länka till videon, vill se:P
/Moonchild89 👻

Är du säker på att det är från Eclipse? Tror inte de har börjat spela in den fimen än…

#2 Håller med de skulle väl börja snrt men inte än…
skicka lank kanske??

De börjar inspelningen av Eclipse nu i augusti. Får vänta med klipp från det ;)

http://www.youtube.com/watch?v=m7tqYTJuciA
är inte snuttar enbart från eclips, även från första filmen. Man dööör av att se den!

#6, Det är alltså inga klipp ifrån Eclipse i trailern, klippen kommer från Twilight och någon helt annan film. Men det var en helt ok trailer för att vara fanmade.
Det #7 säger stämmer. Eclipse böjar spelas in den 17 augusti i Vancouver.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag tycker i alla fall att trailerna var helt okej. :) Även om dne var fanmade och det var lite skumma klipp.
Men finns dte inga klipp från den riktiga filmen får man ju ta det som finns och jag tycker att det var ganska bra ihopklippt. :) Jag undrar vilken film de andra klippen kommer ifrån, jag skulle vääääldigt gärna se den. :)
Fasen också… nu ser man ju fram emot filmerna ännu mer, hade faktiskt lyckats skjuta upp förväntan efter Eclipse eftersom jag ser fram så mycket mot New Moon men nu blev jag ju jättesugen på att se Eclipse också… de får at ock skynda sig med filmandet. :P
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

haha är hel beroende kan sitta å stirra på massa fanmade trailers och den riktiga new moon trailern hur mågna gånger som hälst! :O kan knappt vänta längre!