Film iFokus

Film

Etiketter: filmtipsfilmsnack
Läst 1178 ggr
lillNasse
0

bio film

joo, det är alldrig samma sak som att kolla på film hemma och på bio, så jag undrar bara vilken är eran favorit film på bio och föredrar ni att kolla på film hemma eller i biosalen? ;D

// skulle va kul å veta vad andra tycker om saken :)

Saga85
0

Jag föredrar att kolla på film hemma, där man slipper bli störd av andra. Dock så finns det ju vissa man nästan måste se på bio. Sagan om ringen-triologin t.ex. Sådana storfilmer ska ses "på riktigt".

lillNasse
0

kan jag hålla med om, dom mer action fyllda filmerna ska ses på bio och komedier och sådanna kan man kolla hemma, klarar inte av att ha ca 100 pers sittandes å skratta runt mig det blir bara för mycket (!) ;o xD

Anken
0

Visst är det kul att gå på bio ibland men jag föredrar att kolla på film hemma. Det värsta som finns är när man sitter i biosalongen och filmen är i full gång, och så måste man gå på toan. Hemma kan man ju pausa om man ska göra nåt. Föredrar det mer bekväma alltså. Tungan ute

Link-
0

Håller med #1 Glad.

ChristineL
0

Jag älskar att gå på bio! Men då ser jag för det mesta filmer som är värda att se på bio också. Inga tramsiga komedier alltså. Vad som går just nu vill jag se Public Enemies och Inglorious Bastards.

lillNasse
0

haha står inte ut att kolla på komedier på bio :o klarar inte av att alal skrattar samtidigt till nässtentill varje lite sak :P

Cessy
0

Filmer med mycket actionscener (t.ex. action, Fantasy, Äventyr o Sci-Fi) o storslagna vyer vill jag helst ha sett åtminstone 1 gång på bio, för även om det är skönast o se en film i hemmets lugna vrå, så går inget upp mot den känslan som en biograf ger ovan nämnda filmer. På bio kan det var hisnande scener som suger tar tag i en - hemma blir samma scen mest bara en gäspning eftersom man inte alls får samma hisnande magkänsla som det var när man såg scenen på bio.

rockygubben
0

Jag ser helst på film hemma,då kan jag pausa när jag vill.