Star Wreck - In the Pirkinning
Hehe, nu har jag sett Star Wreck - In the Pirkinning, rätt kul film.
Några Star Trek tokiga finnar har ägnat sju år åt att göra en parodi på det mesta inom genren. De verkar ha gjort den enbart för nöjes skull, utan ersättning.
En riktig lågbudgetfilm men med en stor dos humor. De animerade rymdskeppen imponerar, mycket välgjorda. Scenerna med skådespelare är däremot rätt taffliga men det är lite charmen med hela filmen.
Klar sevärd tycker jag. Någon som sett?
Filmen finns att ladda ner fritt som BitTorrent från deras hemsida, det är cool! Obs! filen är 500Mb.
Låter kul. Ska sätta på en nedladdning när jag kommer hem. =)

Damn nu glömde jag det igen! Och så sitter man på jobbet utan ljud! Kan någon svara på detta så jag ser den när jag kommer hem! ;)
#2: At your service. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas
Jag tyckte den var asbra.. Speciellt när Pirk blir förbannad på ljusbollsladdaren; "I´m the lightball loader, what am I supposed to do with all these lightballs?"
Satan vad jag garvade där.. :D

#3 Tack!
Hehe får en känsla av att det var ett antal studenter någonstans i findland som gjort den här filmen! Mycket bra.

Laddade ned den här om kvällen och har inte hunnit se den så ni får inte avslöja för mycket här utan en stor SPOILERVARNING…..
Finska studenter, låter som att det kan bjuda på en del asgarv.
Snart tillbaka när jag hunnit se den.
Såg till att få ner den här om dan. Har inte hunnit titta på den än, dock. ;) Någonting att se fram emot, hoppas jag.

Titta gärna lite extra på skärmen när Festerbesters dator bootar om. Jag pausade och fick mig ett skratt. Säkert många sådana små detaljer som går en helt förbi.

Jo det var många sköna delar i filmen! Jag såg inte exat vad som stod men det var skönt gjort!